Nyt menee minullakin tuo kytkentärasia vaihtoon. Auto on 2020 ja 36tkm mittarissa. Jarruttaessa tuntui kova nykäisy, luultavasti takamoottorista, jonka jälkeen iso liuta vikailmotuksia tauluun. Esim: "Sähköjärjestelmä: häiriö! Uudelleenkäynnistys ei mahdollista. Hakeudu huoltoon." ja "Voimalinja: häiriö! Hakeudu huoltoon."
Puoliteholla antoi sentään ajaa Audicenterin pihalle asti. Tänään soitettiin, että akkutakuun piikkiin menee koko homma, mutta vaihto ottaa kolme työpäivää, kun joutuu koko akkupaketin pudottamaan alas että rasian saa vaihdettua.
voihanlol osaatko sanoa liittyikö sinulla tuo kytkentärasian ja takamoottorin hajoaminen jollain tapaa toisiinsa? Miksi takamoottori menee vaihtoon? Minulla tuli jarruttaessa tuo kova nykäisy, mikä tuntui vähän siltä kuin moottori olisi lyönyt kerralla regeneroinnin täysille. Mietityttää jos se on jollain tapaa voinut vioittaa moottoria.
Puoliteholla antoi sentään ajaa Audicenterin pihalle asti. Tänään soitettiin, että akkutakuun piikkiin menee koko homma, mutta vaihto ottaa kolme työpäivää, kun joutuu koko akkupaketin pudottamaan alas että rasian saa vaihdettua.
voihanlol osaatko sanoa liittyikö sinulla tuo kytkentärasian ja takamoottorin hajoaminen jollain tapaa toisiinsa? Miksi takamoottori menee vaihtoon? Minulla tuli jarruttaessa tuo kova nykäisy, mikä tuntui vähän siltä kuin moottori olisi lyönyt kerralla regeneroinnin täysille. Mietityttää jos se on jollain tapaa voinut vioittaa moottoria.
Comment