Tämä malli tarjoo perus virityksenkin helpoksi, lisää kulkua saa ostaa autosta suoraan näytön kaupasta. Jännä kuulla miten tuo toimii, kun porukka autoja saa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi e-tron SUV
Collapse
X
-
Audin latauspalvelu ja sen hinnat Euroopassa:
https://www.audi-mediacenter.com/en/...-on-grid-11267
Suomessa:
https://e-tron.charging-service.audi...udi-fi/tariffs
Comment
-
Jos noilla hinnoilla latauskokemus on kuten Nylandin videossa, niin huh huh.
Eli taistelet siitä ainoasta pylpyrästä Leaf kuskien kanssa ja latauspiuha ei yllä rasiaan. Eikä se vehjes edes toimi luvatulla teholla. Ja mystiset softabugit päälle.
Laturit kun on kolmannen osapuolen bisnes, niin tilanteen parantuminen on uskon ja toivon varassa.
330km rangella (90km/h) lataukseen pääsee tutustumaan usein, kun esimerkiksi Tampere-Turku-Pk-seutu kolmiossa yhtään edestakaista matkaa ei pääse lataamatta.Viimeksi muokannut Arvid; 3.2.2019, 13:25.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viestiAudin latauspalvelu ja sen hinnat Euroopassa:
https://www.audi-mediacenter.com/en/...-on-grid-11267
Suomessa:
https://e-tron.charging-service.audi...udi-fi/tariffs
Keskohan tästä on lehdistötiedoteen antanut jo kesällä ulos:
https://kesko.fi/media/uutiset-ja-ti...n-latausasemat
Kyselin tässä viikolla K-lataukselta mihin noita olisi tulossa niin sain todella hienon vastauksen:
"Kehitämme palveluitamme jatkuvasti asiakkaiden toiveiden ja tarpeiden mukaisesti"
Eikä tämä viesti edes tainut tulla miltään automaatti robotilta :)
Comment
-
Koeajo autot on tosiaan tulleet liikkeisiin ja sisälläkin on mallikappaleet.
Varusteet näissä kaikissa ekoissa autoissa on samat.
Kävin itse Espoon centerillä päivällä koeajamassa autoa ja hyvältä se tuntui. Sattui olemaan 1h vapaa väli niin pääsi koeajolle. Varauksia oli paljon, niin kandee soitella etukäteen jos tietylle päivälle haluaa autoa koeajaa.
Auto oli kyllä todella hiljainen kitkarenkailla ja tehotkin on kohdallaan.
Comment
-
-
10:00 kohdalla alkaa hyvää videota Kaipolan videon tekemisestä, jos kiinnostaa. https://www.youtube.com/watch?v=WD5j...ndex=2&t=1510s
Comment
-
Kävin viimeviikolla Audi Center Airportissa Vantaalla; halusin tietää lisää Audin e-tronista. Olihan siellä yksi nähtävillä ihan paraatipaikalla hintaan 105 k€, mutta vaikka 20 minuuttia uteliaana pyörin sen ympärillä ei kellään ollut aikaa (tai halua) tulla esittelemään tätä autoa? Infotiskin täditkin olivat kovin kiireisiä jutellessaan keskenään. Autokaupalla ilmeisesti menee todella hyvin vai onko niin että esittelyyn on varattava aika ihan kuten vaikka hammaslääkärille...?
Comment
-
Niinhän se on joka paikassa. Ostajan pitää tietää mitä haluaa ja mitä on ostamassa, myyjät ovat vain kassakoneen käyttäjiä. Itse olen aina mennyt suoraan koputtelemaan toimiston ovelle, ja pyytämään avaimia tai lisätietoja reippaasti henkilökunnalta, jos olen jotain ollut vailla. Sama käytäntö on toiminut rautakaupassa ja mm. Käyttöautolla ja tämän oman "pelin avauksen" jälkeen on palvelua tullut.
Comment
-
-
Kävin Turun Audi Centerissä katsomassa kun ohi ajelin, mutta ainut auto oli pihalla koeajoautona joten en kuitenkaan jaksanut jäädä autoon tutustumaan. Myyjän kanssa kun juttelin (tuli heti ja reippaasti tarjoamaan apua) autosta niin mainitsi, että heidän ajojen perusteella kulutus noin 30 kWh/100 km.
Laskeskelin, että noin 4,5eur maksaa 100km tollasella sähövehkeellä ajo... ei minun mielestä niin edullista kuin vihereä propaganda antaa ymmärtää.
Comment
-
Ajoin tänään tuon e-tronin, muuten ihan hyvä mutta ohjaus on ylitehostettu eli tunnoton. Ja toinen ominaisuus on laiska kaasu vs yliärhäkät jarrut, vaimo meinasi lentää tuulilasista pihalle, kun ensimmäistä kertaa jarrutin. Näihin tietty tottuu, mutta ohjaus on myös kovissa nopeuksissa liian herkkä, vähän kuin S2 aikanaan.
Voi olla, että täytyy jatkaa tuolla vanhalla...
Comment
-
Makuasia kuinka tehostetusta ohjauksesta tykkää, mutta kyllä kehityssuunta on (valitettavasti) mm. Audilla että BMW:llä ollut kevyempiin ohjauksiin. Hydraulinen servotronic on jo melko tunnoton ja sähkötehosteiset entistä kevyempiä. Tuulilasi taisi perustella asiaa, että aasialaiset ostajat haluavat kalliilta autoiltaan nimenomaan ajamisen helppoutta.
Comment
-
-
Kyllä Drive-select pitäisi löytyä, ainakin lisävarusteena jos ei vakiona.
https://www.drivingelectric.com/audi/e-tron
The e-tron also boasts an Audi Drive Select system seven different driving modes. It does feel quite heavy from behind the wheel, though, with no amount of advanced technology able to completely disguise its bulk. But while enthusiastic drivers may be left cold, the e-tron is extremely comfortable and refined in everyday motoring – thanks in particular to standard air-suspension.
Comment
Comment