Hei kaikille, olen harkinnut vanhemman turbo quattro Audin ostoa, mutta minulle ei ole oikein selvinnyt missä malleissa on mitäkin koneita. Olen yrittänyt hakua ja autodataa, mutta ei ole löytynyt selkeitä vastauksia.
Paljon on puhuttu 3b koneesta, mikä olisi ilmeisesti hyvä virityksen kannalta, mutta mistä lähtien ja missä malleissa tätä konetta on ollut.
Olen katsellut lähinnä 80-luvun lopun ja 90-luvun alun 100 ja 200 malleja.
Vanhemmissa taisi olla MC kone, joka ilmeisesti on 10venttiilinen.
Tarkoitus minulla olisi ottaa koneesta tehoja n.350-400hp. Joten minkälaiseen Audiin minun pitäisi sijoittaa, että tämä tavoite olisi kohtuudella saavutettavissa (esim. turbon, downpipen, lastun ja suuttimien vaihdolla) . Coupe minua ei kiinnosta, pitää olla neliovinen. S4 voisi tulla kyseeseen Saksasta tuotuna, Suomessa nekin turhan kalliita.
Paljon on puhuttu 3b koneesta, mikä olisi ilmeisesti hyvä virityksen kannalta, mutta mistä lähtien ja missä malleissa tätä konetta on ollut.
Olen katsellut lähinnä 80-luvun lopun ja 90-luvun alun 100 ja 200 malleja.
Vanhemmissa taisi olla MC kone, joka ilmeisesti on 10venttiilinen.
Tarkoitus minulla olisi ottaa koneesta tehoja n.350-400hp. Joten minkälaiseen Audiin minun pitäisi sijoittaa, että tämä tavoite olisi kohtuudella saavutettavissa (esim. turbon, downpipen, lastun ja suuttimien vaihdolla) . Coupe minua ei kiinnosta, pitää olla neliovinen. S4 voisi tulla kyseeseen Saksasta tuotuna, Suomessa nekin turhan kalliita.
Comment