Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Välijäähdyttimestä asiaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Välijäähdyttimestä asiaa

Mitäs sitä suomalainen mies muuta tekis juhannuksena kuin irrottelis autosta cooleria ja sitten kirjoittelis kokemuksistaan netissä...

No elikkä suunnittelin ahtoputkia uusiksi, kun ne oli vähän juosten kustut ja tuli mieleen et helposti saisin sinne myös sopimaan toisen orkkis sivucoolerin ja siihen perään nykyisen etucoolerin. Onko toi huonompi jos kytken sarjaan FMIC:n ja SMIC:n, kuin että mulla olis yks isompi FMIC? Orkkiksena tossa on kaks postimerkinkokoista SMIC:tä...

Toi FMIC mikä mulla nyt on, niin on n. 1/3 isompi mitä kahden orkkiscoolereitten tilavuus, että ei mikään hirveän suuri. Orkkispuskurin taakse ei saa sopimaan milliäkään isompaa cooleria, et se on tossa, ellei halua lähteä tuuninkipuskuri-linjalle. Eli tolla sarjaankytkennällä saisin helposti coolerille kokoa lísää...

Orkkis kuulerin virtausvastus voi olla sen verran suuri että saavutettu jäähdytysteho kuittaantuu virtausvastuksen kasvamisella.

Comment

Olen samaa mieltä. Työläs mitattava, mutta maalaisjärki ja perstuntumapohjalla mennään :)

Comment

Täytyypä uskoa teitä ja jättää laittamatta...=)

Comment

Working...
        X