Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 K04 nestelinja vuoto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S4 B5 K04 nestelinja vuoto

    Onko kukaan joutunu vaihtaan nesteputkea turbolle? Mulle sattu sekin korppu ja tuntuu aika työmaalta:(
    Onko kelleen sattunu kyseistä operaatiota ja onnistiko ilman koneen irrotusta:)?
    Kyseessä s4 b5 -99

    #2
    Mikä niistä? Molempiin turboihin kun menee neljä.

    Comment


    • #3
      Kuljettajapuoleiselle ahtimelle päältäpäin oleva.

      Comment


        #4
        Öljy vai vesi?

        Comment


        • #5
          Joo jäähyttäjän linja kyseessä

          Comment


            #6
            Se on helpompi, ja kyllä se onnistuu kone paikoillaan. Mutta ahdastahan siellä on, ja tarvitset erikoisen mallisia avaimia että saat banjopultin kiinni ja auki. Itse tein kiintoavaimen jonka pään käänsin 90 asteen mutkalle, sillä onnistui. Yläpää on helpompi saada irti ja takaisin.

            Comment


            • #7
              Joo on kyllä ahasta etten sanois. Mutta tämäpä antaa uskoa yritykseen eli avaimia vääntelemään jahka se onnistuis.

              Comment


              • #8
                Oliko Okkim vaihtanu vakio ahtimelle sen vesi putken vai k04.seen?

                Comment


                  #9
                  Vakioon, mutta ei sillä ole mitään merkitystä tuossa kohden.

                  Comment


                  • #10
                    Letku käytetty pois ja laitettu ehyt takas. Voin kertoa että on ahasta mutta epäilyksistä huolimatta näköjään mahdollista ilman koneen irroitusta!
                    Kuukaus sitten oli jäkijäähytys pumppu haperona mutta josko nyt vihdoin pysyis nesteet koneessa! Sekin vaihtui imusarja paikoillaan.)

                    Comment


                      #11
                      Hyvä juttu että onnistui! Teitkö jotain erikoistyökaluja?

                      Comment


                      • #12
                        Eipä sen imusarjan irroitus ihmeitä vaadi, mutta kukin tyylillään :)

                        Comment


                        • #13
                          Kilu7 No ei todellakaan joo ilman muuta se ois eestä lähtenyt mutta ei ollu imusarjan tiivisteitä siihen hätään.

                          Kiintoavaimia väänneltiin ja hiottiin ohkasiksi ruuvipenkissä ja ehkä nerokkain idea kaverilla ennen takaisin laittoa oli rälläköidä panjoon millisellä laikalla urat ristiin niin sai isolla pitkällä meisselillä "ruuvattua/mulkattua" takas kiinni.

                          On muuten kaikki jäähdytyslinjaa littyvät muovihaarat melko haperot tuossa kulkineessa! Pitää toivoa ettei kennojen päät ole samaa matskua syylärissä:)

                          Comment

                          Working...
                          X