Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Suora putki hukkaportilta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Suora putki hukkaportilta

Eli lähinnä kiinnostaa miltä tämä mahtaa kuullostaa 3B:ssä?? Koomiselta? Katsastustekninen asia erikseen. Eli siis hukkis työntää suoraan ulos, downpipen ohi hukkakaasut. Jotain vaikutusta huonompaan suuntaan??

jos on vastapainetta niin rääkyy, mutta on kyllä aikamoinen helpotus ahdistavalle pakoputkelle jos hukkiksen kaasut ei sinne mene.

Comment

define rääkyy? ääninäyte kiitos.

Comment

Rääkyy niin että naapurikaistalla olija säikähtää. Kuin auto, jossa ei pakoputkessa vaimenninta, ja koneessa ahtopainetta vain voi. Korjatkaa jos olen väärässä, ratapäivillä eräs etuvetoinen typ44 on antanut mallia äänestä?

Comment

eiku se sininen urmas piti semmosta ääntä et olis suora putki hukkikselta :)

Comment

Jos etuveto 44 oli ronin, niin siinähän on suorastaan samettisen pehmeät äänet jos vertaa autoon missä on portti ulkoilmaan ja paljon vastapainetta. "Vakio" 3B:n kanssa kun laittaa portin huutamamaan pihalle niin ei sitä kyllä varmasti pitkään viitsi kuunnella.

Saattaa löytyä videomateriaalia anlen autosta rullilta mandariinin kanssa, tosin sekin jo ison portin kanssa mutta silti aika kova ääni.

Comment

Mä jo melkein ajoin rälläkän lämpöseks kyseistä operaatioo varten ;)
              Kun mulla jos kenellä putkisto ahdistaa ja vastapaineet ovat siten "riittävät", tuosta voisi saada ensiapua siihen saakka kun pakosarja&putkisto kokee avartumisen. Mutta toisaalta, jos se häiritsevää ääntä pitää, tarvii harkita asiaa uudestaan.
              Filmi jakoon, vaikka privana jossei muuten =)

Comment

Ilmeisesti tuo audin pieni portti "tukahduttaa" ääntä jonkunverran, kun vertaa autoon jossa on iso portti. Eipä kai tuota voi silti hiljaiseksi haukkua :D

Comment

joo mullaki oli joskus portti suoraan pihalle ja painetta tais olla 2.2bar ja vastapainetta ehkä saman verran mut mun mielestä se oli vähä tyhmän kuulosta pärinää,mut parani kumminkin mitä kovempi paine.sopii 10v myllyihin paremmin ainaki jos vertaa 20v myllyyn. ero on kuin päivä ja yö.mut siihen ne 10v hyvyydet sit loppu.vai mitä hämäläinen?

Comment

Working...
                  X