Puoltoista vuotta ajelin autolla tyytyväisenä eikä ahtovuotoja ollu kertaakaan ja nyt niitä ei tunnu saavan millään korjattua. Eli viimeisen kuukauden aikana oon letkuja kiristelly varmaan kymmenen kertaa ja aina parin päivän päästä kiristyksestä alkaa uudestaan vuotamaan. Viimeksi tänään aamulla alkoi taas suhisemaan, kun just eilen kiristin letkut ja matkalla töistä kotiin auto oli ihan normaali, eikä ylimääräisiä suhinoita kuulunu. Usein on ollut juuri niin että alkaa aamulla vuotamaan, kun auto on jäähtynyt.
Klemmarit olen vaihtanu uusiin ja Forge on putsattu. Letkut jotka alkavat vuotaa on joko ahtimelta lähtevä letku tai sitten ne kaksi alipaineletkua mitkä on heti ensimmäisenä turbolta päin katsottaessa. Muutaman kerran letku on lähtenyt ahtimelta kokonaan irti.
Onko vinkkejä mikä tuon voisi aiheuttaa?
Klemmarit olen vaihtanu uusiin ja Forge on putsattu. Letkut jotka alkavat vuotaa on joko ahtimelta lähtevä letku tai sitten ne kaksi alipaineletkua mitkä on heti ensimmäisenä turbolta päin katsottaessa. Muutaman kerran letku on lähtenyt ahtimelta kokonaan irti.
Onko vinkkejä mikä tuon voisi aiheuttaa?
Comment