Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 vm:92 dump valve. mistä sais??

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    S4 vm:92 dump valve. mistä sais??

    elikkä olis tarkoitus ostaa dump valve 92:een s nelkkuun,oliskos vinkkejä että mistä löytyis ku on viel automaatti!!!??? ja sitten että kannattaako nostaa ahtoja ja jos voi niin paljos kannattais???

  • #2
    Dumppia EI kannata käyttää autoissa missä on ilmamäärämittari, jos tusahdukset kuitenkin haluat vaihtaessa osta kartiosuodatin ilmanputsarikotelon tilalle.

    Comment


      #3
      ei mun tietääkseni kyllä vapaavirtaus suotimen kanssa kuulu pihausta???
      voin tietysti olla väärässäkin???

      Comment


      • #4
        Kyllä mulla tussahti oikein kunnolla, kun oli eri suodatin.
        Kuului auton sisälle, joten varmasti myös pihalle.
        Vaihdoin orkkiksen takasin, niin loppui.

        Comment


          #5
          ok ok! pakko kait sitte kokeilla!
          onko ideoita minkä merkkinen ja mistä kannattais ostaa,vai
          onko mitään väliä??

          Comment


          • #6
            Ahtoihin ei sitten ole syytä koskea muuta kuin ohjelmallisesti. EIkä välttämättä sitenkään, kun tuo automaatti ei hirveesti kohonneesta vääntömomentista tykkää

            Comment


            • #7
              Kyllä se tuhisee niin paljon että kyllästyttää!!! mutta jos sellanen on sitten pakko saada niin muista huolehtia että se suodatin ei ime kaikkea kuumaa ilmaa konehuoneesta!!!???

              Comment


                #8
                selvä homma!! täytyy ottaa huomioon!!!
                onko vinkkejä mihkä kannattais sijoittaa se??

                Comment


                • #9
                  Automaattihan ei sit tuhise samanlailla kuin manuali vaihtojen välissä...

                  Jos ko.aut.askissa kaikki perus jutut kohdillaan, niin kyllä se kestää sen mitä pelkillä latuilla saadaan vääntöä tehostettua. Ajettavuus on vaan manuaaliin tarkoitetuilla lastuilla "hassu" kun vääntökäyrä on piikikäs. Toki automaatin omia lastuja on myös saatavilla, missä tämä asia on huomioitu.

                  Comment


                    #10
                    niin tietysti kun ei siinä sillai kaasua päästetä kun vaihdetaan!!
                    mites niitten ahtojen kanssa?? miten niitä nostetaan ja jos/kun niitä nostaa
                    tarviiko huomioida jotain muuta??

                    Comment


                    • #11
                      Urs4:ssa on etupuskurissa semmoset leveät listat rekkarin kummallakin puolella. Mitä sen listan alta paljastuu. Voisko siihen modata jonkun lisäilma aukon filsalle ottamalla sen pelkääjän puolen listan irti ja tekee vaikka jonkun verkko systeemin siihen. Vai onko rautaa tiellä?

                      Comment


                      • #12
                        Kahtokaas Dahlbäck racingin sivuilta, sieltä löytyy valmis kitti missä on lämpösuoja ja filtteri yms. jutut valmiina. Plug&play asennus ja toimii, ja suhisee niin p*******sti!
                        Hintaa en tähän hätään muista, mutta kun ite ei osaa tehdä niin pakkohan se oli aikoinaan tuollainen valmis paketti ostaa..... ;)

                        Ai niin, ja tuo väkkyrä oli vieläpä hyvin näköinen, löytyi Samcon letkua jne.

                        Comment


                        • #13
                          Meitsi osti Doc-Powerilta BSR:n kartion joka oli tosi plug-n-play, vaihtoon meni 10 minuuttia. Lämpösuojalevy ja kaikki mukana... 155 egee maksoi.

                          Comment


                          • #14
                            Joo, tota Dahlbäcin settiä mietin kanssa, mutta löyty hyllystä valmiina BMC:n kartio jota piti sitten käyttää. Lähteekö noi listat irti ilman koko puskurin irroitusta. Tai miten ne listat ylipäätään lähtee irti?
                            edit. Niin ja Doc Powerilla ei löydy tohon nelkkuun sopivaa settiä hyllystä.

                            Comment


                            • #15
                              Listat saa siististi irti vaan sisäpuoleltä, eli puskuri irti ja ... sisäpuolelta näke myös mistä tä terasrunko pääty.
                              oilcuuleri pitäis "muuttaa" ... niin sais ilmanputsarin pohja leikata auki ja ilmanotto parane.

                              Comment

                              Working...
                              X