Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

APR:n cat-back / TT

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• APR:n cat-back / TT

Yritin nopeasti haeskella - heikolla menestyksellä - tietoa siitä, onko kukaan käyttänyt APR:n putkia autoissaan. TT 225 tuli ostettua ja olisi tarkoitus hieman virkistää sitä, softa ja putkisto nyt ensin. Milltekiä, BSR:ää sun muuta on tarjolla, mutta kivempi olisi pultata kiinni sellaista, mitä ei ihan kaikissa TT:issä tule vastaan. APR:n lisäksi mielessä olisi mahdollisesti Forge/Blueflame, saatavuus Suomessa ilmeisesti hyvinkin heikko.

Onko kellään siis omakohtaisia kokemuksia APR:stä, miltä soundaa, istuvuus, työn laatu yms? Repon kanssa olen jutellut, hänen mukaansa APR olisi kovaäänisempi kuin esim. Milltek.

Jos milltekiin päädyt niin suosittelen yhdellä vaimentajalla, kahdella on jopa alkuperäistäkin hiljaisempi.

Comment

Mulla on TT 225:ssa BSR:n putki. Heittämällä sopi paikalleen ja kivat äänet on kahdella vaimentajalla. Ei liian kovat. Revon softa on kanssa autossa. Softan kanssa oli ensin vähän ongelmia, mutta Revon kaverit Englannista teki kustomi-softan ja nyt toimii tosi mukavasti.

Comment

Mulla on Supersprintin putki ja sen ääniin oon tosi tyytyväinen. Se on pelkällä takavaimentajalla, mut ei siinä kuitenkaa oo mitenkää kovat äänet. Auton sisälle ei putkesta pahemmin ääntä kuulu, mut ulkopuolella kuuluu kierrätettäessä just sopiva meteli.

Comment

Yhdellä vaimentimella homma olisi tarkoitus toteuttaa, kahdella soundi on ilmeisesti tosiaan alkuperäistä hiljaisempi.

Mitään teini-viritystä autosta ei tietenkään ole tarkoitus rakentaa, vaan hakusessa on matala, tyylikäs soundi, jos äänipuolta mietitään. Vakioputkea äänekkäämpi lopullinen toteutus tietenkin saa/pitääkin olla, onhan kuitenkin kyseessä sportti-auto. A4:seen ei välttämättä kaipaakaan samanlaisia murinoita, kuin tuohon TT:hen toivoisi.

Googlen videopalvelusta onnistuin löytämään pienen pätkän, jossa verrattiin TT:n vakioputken ja APR:n cat-backin soundia ja ainakin sen perusteella APR tuntuisi olevan aika miellyttävä.

Edelleen mielipiteitä ja kommentteja otetaan mielenkiinnolla vastaan.

Comment

Minulla on mtm:n putki alusta loppuun ja äänet ovat kutakuinkin samat kuin vakio S3 kiukaassa. Ehkä suuremmalla putken halkaisijalla kuitenkin hieman matalampi, mutta tietämättä sitä tuskin erottaa.

Comment

Samaa videota katselin itsekin. Mistä tuollaisen APR cat-backin voi ostaa ja mitä maksaa?

Comment

Pro-Mo Vantaan suunnassa noita myy.

http://promo.pp.fi/

Jyrki Repo on kaverin nimi. Itse kävin siellä tänään hieman kartoittamassa vaihtoehtoja. Erittäin asiallinen kaveri tuntuu olevan. Soittelepa sinne tai käy ihmettelemässä paikan päällä.

Comment

BSR putki on hiljainen ja menee heittämällä paikoilleen. Putkenpäät isot ja makeen näköiset... Isäni TT:hen sellainen laitettiin, DOC-Powerista niitä saa...

Comment

Working...
                  X