Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UR quattro-86 wr koneeseen dumppi ???

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    UR quattro-86 wr koneeseen dumppi ???

    kannattaako laittaa miten tapahtuu ?? olisiko ohjeita kuvia tai muita mikä voisi helpottaa asennusta.

  • #2
    Jos oikein ymmärsin kysymyksen, niin k- jetillisestä koneesta meinataan päästää läpän kertaalleen "mittaamaa" ilmaa pois matkalla läpältä männän päälle. Läpän asennon mukaan menee bensaa, mutta ilmaa päästetään pois välillä. Menee todella rikkaalle. No, ainakaan ei pakoventtiili pala...

    Jos vaikka netistä ostaa sellaisen kaitteen, joka matkii dumpin ääntä;-)

    Termien kirjo on laaja ja niitä käytetään melko luovasti. Mun sanakirjassani dumppi on laite, jolla päästetään paineistettua ilmaa takaisin suureen 1 bar säiliöön. Vastaus perustuu tähän olettamukseen.

    Mulla on yhdessä autossa ollut dumppi. Laukas 1,2 barissa paineet päin konepeltiä. Kiva ääni:-) Tosin kone oli jäykillä tulpanjohdoilla, sellainen kone ei ole niin kranttu lambdasta.

    Comment


    • #3
      Eipä taida kannattaa. Koojetissä polttoainetta annetaan suoraan mitatun ilmamäärän perusteella, joten aina kun dumppi levällään niin ilmaa menee sitä kautta ulos, mutta ei moottoriin. Tällöin kuitenkin bensaa syötetään ilmamäärän perusteella --> sikarikkaalle.

      By-pass olisi parempi ratkaisu.

      Edit: Antti ehti ensin mutta toistolla tehoa :)

      Comment


      • #4
        ^ Ad Nauseam;-)

        Comment


        • #5
          Sori, aivan pakko viel lisätä.

          Sunamiturbo

          Is that what you are looking for?

          Aivan, ja pakolliset ;)));););):) ettei mee herneitä.

          Edit: Unohtu viel tuo TURBONATOR!

          Comment

          Working...
          X