Jees, eli meinasin alkaa purkaa ko. myllyn turbon pois ja ottaa sen polvea vasten ja puhdistaa. Kone on mallia AKN ja turbo on alkuperäinen. Pitäis vähä tietää etukäteen mitä tekee, ku on tullu pelattua noitten vapareitten kans vain ennen Audia. Jos jollaki olis aikaa raapustaa tietoa homman kulusta tänne putkelle, ni oispa hyvä homma. Mitä toimenpiteitä tulee tehdä ennen, ku turbon voi ruuvata irti?
Näkyy se olevan aika tiukassa paikassa, että jos jollaki on kuvia irroitus operaatiosta ja purkamisesta, niin se auttaisi paljon. Syy tähän projektiin on, kun meinaa persdynossa tuntua, että vedossa tulee taantuma lämpimällä koneella noin 2000rpm kohdalla ja kestää noin 2400rpm asti. Tämä ilmiö tulee vastaan vain kiihdytettäessä lähes täydellä kaasulla. Jos jollaki vastaavia kokemuksia ja ratkaisuja tällaiseen ongelmaan, niin tipsuja(neuvoja) otetaan vastaan.
Näkyy se olevan aika tiukassa paikassa, että jos jollaki on kuvia irroitus operaatiosta ja purkamisesta, niin se auttaisi paljon. Syy tähän projektiin on, kun meinaa persdynossa tuntua, että vedossa tulee taantuma lämpimällä koneella noin 2000rpm kohdalla ja kestää noin 2400rpm asti. Tämä ilmiö tulee vastaan vain kiihdytettäessä lähes täydellä kaasulla. Jos jollaki vastaavia kokemuksia ja ratkaisuja tällaiseen ongelmaan, niin tipsuja(neuvoja) otetaan vastaan.
Comment