Ongelmana on Audi A4 1.8TQ -03 ajettu 50000km paineiden katoaminen lastuttamisen jälkeen 5000 kierroksen joka huolestuttaa hieman vaikkakin itse halusin kaikki irti mitä lastulla on saatavilla tietosesti,että joku paikka alkaa ahistaan mutta asiaan.Käytin 4 veto dynossa ammattikorkeakoululla josta saatiin mitattua seuraavat tulokset 213hv/320Nm (lastu,putkisto ja optiflow).Vääntö alkoi 2000 kierroksessa.Yritin searchillä etsiä vastaavaa ongelmaa joista hieman sai käsitystä mikä se voisi olla koska vag comia ei valitettavasti ole käytössä.Vääntö meni suhteessa tehojen kans kuten myös paineetkin eli 1.1 bar paineella 5000 kierroksen jälkeen 4 vaihteella paineet tippui rutkasti 0.5 baariin ja meno hyytyi.Hieman myös kytkimen luistoa ollut havaittavissa.Autossa on alkuperäinen bypass joten päästäiskö se läpi tai kenties tuo ilmamäärämittari hajallaan?Tuossa oli jotain puhetta,että auto vetäis varajärjestelmälle noiden paineiden takia tai kenties lämmöt?Mielelläni voitaisiin ottaa myös keskustelun aiheeksi tuo kytkimen väännön kesto ja vaihtoehtoiset kytkimet tähän koppaan jossa on bfb pitkittäis moottori?sachs racing engineering 881864-999961 376? tai clutchnetin kevlar 300-350??Mielellään asiallisia pointteja vaikkakin asiaa on jossakin määrin käsitelty.Thanks!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
paineet katoaa 5000 kierroksen jälkeen?
Collapse
X
-
Mielenkiinnolla odottelinkin jo jotain kokemuksia tai näkemyksiä.Tuntuu tosiaan järkevältä jos ahdin kerran loppuu kesken.Tosiaan loppupelissä olin tyytyväinen lastun tuottamiin tuloksiin ja kuinka alhaalta lähtee mukavasti vääntö mutta tosiaan juuri kun riemu alkaa niin se loppuu periaattessa kesken=o)
Comment
-
Paineet oli tuon 1,1 baaria maksimissaan kun se lähti 5000 kierroksen kohdalla 4 vaihteella penkissä pudottamaan paineita 0,5 baariin ja tämä tapahtui aivan hetkessä.Audi on tosiaan 163hv vakiona ja bfb pitkittäiskone (QUATTRO) joka on nyt pyörä tehoa sitten ja moottorista tuon 213hv/320Nm.Lastun toimittaja www.voimaa.com .Olen kyllä ollut tosi tyytyväinen hinta laatu suhteeseen tämän lastun suhteen sillä eipä noihin tehoihin tarvinnut paljon muutoksia tehdä=o) sekä optimoitu lastu antoi ne odotukset niinkö pitikin.onko kellään tietoa tuosta kevlar kytkimestä?
Comment
-
Digituning
Comment