Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 turbot Ebaysta?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• RS4 turbot Ebaysta?

Hankinnassa Ässään Risan puhaltimet ja törmäsin sattumalta saksan ebayssa tälläisiin onko Kenellekkään tuttu tuo TTH?

http://www.ebay.de/itm/Upgrade-Turbo...item43d9f2db88

Mä (ja Okkim) tilasimme täältä, muutaman satasen halvemmalla: http://www.turbolader.net/Katalog/Ka...urbolader.aspx.

Aidot siis.

Comment

Mitähän suunnilleen Jäi maksamaan tuolta? Miten Maksu suoritettiin ja toimitus aika?

Comment

Pyydä heiltä ensin tarjous - tekevät jokaiselle oman. Mä sain parihinnan tinkaamisen jälkeen 1400,- paikkeille (sis ALV ja kuljetus).

Kuljetukseen meni viikko.

Comment

Pyydän tarjouksen tuolta.

Mitenkäs onnistuu jos laitan risan turbot ja coolerit paikoilleen niin pelittääkö muilla vakio kilkkeillä jos sitä pikku hiljaa uusis suuttimia, bensapumppua yms?

Comment

Kyllä pelittää. Kannattaa lukea sitä "Nyt kaikki S4:tä" threadia.

Comment

Minulle tarjosivat 2510e kuljetuksineen ja veroineen rs4-ahtimia turboladerilta..

Comment

vastaat että pari kaveria sai teiltä samat 1400 eurolla?

Comment

Sillä tavalla ovat pudottaneet hintoja ihan tuosta noin vaan. Ihme kauppa :)

Comment

No sehän ois pitänyt tietää sanoa jo silloin, 2013 marraskuussa. Nyt on k03 >:D

Comment

Ja nyt vasta tämänkin sain tietää. Nim yli 2ke maksaneena samasta paikasta :D

Comment

Jäi maksamaan tuolta tasan 1700€ kaikkineen.

onko näissä uusissa turboissa ihan normaali välys tuollain 1mm, kun ottaa kiinni ja heiluttaa? Vai pitääkö olla välyksetön?

Comment

Akselin suuntaisesti ei saisi välystä olla kuin jotain 0,1 mm. Säteen suuntaista välystä saa olla, se häviää sitten koneen pyöriessä öljyn päätyessä laakereihin.

Comment

Onkos porukka maksellut millä tavalla tuonne turbolader yritykselle? tilisiirto vai paypal? koska sanoivat kyllä että paypalilla maksu onnistuu mutta sanoivat että "laitappa siihen sitten fee:tä 4%".

Comment

Mmasa, mä maksoin ihan tilisiirtona. Riskin pienentäminen Paypalin kautta maksaa sit tosiaan saksalaisille muutaman prosentin.
                              Viimeksi muokannut ttenhunen; 28.9.2015, 11:48. Perustelu: typoja

Comment

Turboladerilla on kyllä kertakaikkisen vanhanaikainen systeemi käytössä: tilisiirtona itsekin tuonne maksellut. Kannattaa tosiaan vielä tinkaa "viimeistä" hintaa. Itse sain kivasti alkuperäiseen tarjoukseen pudotusta.

Comment

Mulle tarjottiin suoraan 1419€ posteineen suomeen. Oks joku saanut vielä halvemmalla?

Comment

Enää 69 euroa enemmän kuin mulla. Tarjoa se ja kerro "and then we have a deal".

Comment

Mmasa meinasitkos milloin tilata? Tulisikohan paljon alennusta jos ottaisi mullekki parin samaan tilaukseen :D

Comment

Working...
                                      X