foorumissa havaitsin keskustelun mahdollisista turbon öljynkierto ongelmista ensimmäisissä b5 s4
malleissa tämä saattaa pitää paikkansa, koska omasta vehkeestä meni turbo rikki pienen ujelluksen jälkeen.
Purettuani pakosarjat(jotka olivat haljenneet) ja turbot irti havaitsin mielenkiintoisen pysty sekä vaaka välyksen turbon akselissa sen lisäksi että siivet olivat tuhannen paskana (molemmista turboista), olisiko sitten syyllinen tarvike ilmansuodatin?jotain päässyt ohitse ja ropelleihin?
koska pakopuoli oli ehjä.(pakosarjoista ei ollut murtunut paloja mutta rämisivät kyllä) vai hajosiko ahdin ikäänsä?
Voin myös kertoa että koneen pois otto oli sitten sen verran mielenkiintoinen projekti että
seuraavan kerran sen saa tehdä joku muu.
Mutta nyt ainakin on ihan uudet turbot ja "uudet"pakosarjat vm 2000.
malleissa tämä saattaa pitää paikkansa, koska omasta vehkeestä meni turbo rikki pienen ujelluksen jälkeen.
Purettuani pakosarjat(jotka olivat haljenneet) ja turbot irti havaitsin mielenkiintoisen pysty sekä vaaka välyksen turbon akselissa sen lisäksi että siivet olivat tuhannen paskana (molemmista turboista), olisiko sitten syyllinen tarvike ilmansuodatin?jotain päässyt ohitse ja ropelleihin?
koska pakopuoli oli ehjä.(pakosarjoista ei ollut murtunut paloja mutta rämisivät kyllä) vai hajosiko ahdin ikäänsä?
Voin myös kertoa että koneen pois otto oli sitten sen verran mielenkiintoinen projekti että
seuraavan kerran sen saa tehdä joku muu.
Mutta nyt ainakin on ihan uudet turbot ja "uudet"pakosarjat vm 2000.
Comment