Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s4 -98 turbon vihellys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    s4 -98 turbon vihellys

    foorumissa havaitsin keskustelun mahdollisista turbon öljynkierto ongelmista ensimmäisissä b5 s4
    malleissa tämä saattaa pitää paikkansa, koska omasta vehkeestä meni turbo rikki pienen ujelluksen jälkeen.
    Purettuani pakosarjat(jotka olivat haljenneet) ja turbot irti havaitsin mielenkiintoisen pysty sekä vaaka välyksen turbon akselissa sen lisäksi että siivet olivat tuhannen paskana (molemmista turboista), olisiko sitten syyllinen tarvike ilmansuodatin?jotain päässyt ohitse ja ropelleihin?
    koska pakopuoli oli ehjä.(pakosarjoista ei ollut murtunut paloja mutta rämisivät kyllä) vai hajosiko ahdin ikäänsä?
    Voin myös kertoa että koneen pois otto oli sitten sen verran mielenkiintoinen projekti että
    seuraavan kerran sen saa tehdä joku muu.
    Mutta nyt ainakin on ihan uudet turbot ja "uudet"pakosarjat vm 2000.

  • #2
    Laitapas kuvia näkyviin niistä turboista niin osaisi paremmin arpoa mikä ne on särkenyt. Hajosiko niistä siis laakerit kun puhuit öljynkierrosta, vai siivet? Eipä imupuolen siivet pahemmin taida muusta särkyä kuin jostain ylimääräisestä tavarasta. Ostin kerran yhdet RS4 turbot joissa oli siivissä iskun jälkiä, selvästi jotain pientä hiukkasta oli päässyt sisään.

    Tässä kuva omista ex turboista
    Toinen kuva

    Noita en sitten laittanut kiinni kun ne oli vähän paskat. Myös turbiinin siiven kärjet oli ilmeisesti sulaneet, tai sitten samoista roskista saaneet iskua.

    Comment


    • #3
      Moro Oksis

      Mistä sä keksit ton "pienen ujelluksen jälkeen"? Sehän oli parhaimmillaan kuin olisi paloautolla veivannut sireenit päällä......

      Comment


      • #4
        kyllä ne tiksi petterit osaa viritellä(itse myös sieltä)

        Comment

        Working...