Haulla ei tuntunut hirveästi löytyvän aiheesta. Onko kukaan kokeillut löystyneeseen hukkaportin läppään lääkkeeksi kiristystä tangon säätömutterien avulla? Yleensä ratkaisuksi tarjotaan heti uutta turboa.
Oma profiilin a4 (1.8t aeb) sirisee ärsyttävästi laskevilla kierroksilla ja ahdot nousevat hitaasti vain 0.4-0.5bar ilman minkäänlaista piikkiä. Autolla rullattu ~210tkm.
Turbossa ei muuten ole pahempaa välystä, ainoastaan pienenpieni juuri ja juuri sormin tuntuva poikittaisvälys, joten olisi hienoa, jos nykyisen ahtimen saisi toimivaksi jollakin kikkakolmosella.
Ja jos joku on tätä operaatioita suorittanut, onnistuuko irrottamatta turboa?
Ja vielä viimeisenä: N75 vaihdettu (ennen vaihtoa 0.1-0.2bar) ja bypass katsottu ja testattu ettei vuoda ainakaan keuhkovoimin. Maf arvoja koitettu ajossa kurkkia ja max arvo on n. 130g/s. Vikakoodeja antaa kaksi kappaletta: Engine coolant temp. sensor (G62) - implausible signal (intermittent) ja lambda heating circuit electrical malfunction (pysyvä).
Oma profiilin a4 (1.8t aeb) sirisee ärsyttävästi laskevilla kierroksilla ja ahdot nousevat hitaasti vain 0.4-0.5bar ilman minkäänlaista piikkiä. Autolla rullattu ~210tkm.
Turbossa ei muuten ole pahempaa välystä, ainoastaan pienenpieni juuri ja juuri sormin tuntuva poikittaisvälys, joten olisi hienoa, jos nykyisen ahtimen saisi toimivaksi jollakin kikkakolmosella.
Ja jos joku on tätä operaatioita suorittanut, onnistuuko irrottamatta turboa?
Ja vielä viimeisenä: N75 vaihdettu (ennen vaihtoa 0.1-0.2bar) ja bypass katsottu ja testattu ettei vuoda ainakaan keuhkovoimin. Maf arvoja koitettu ajossa kurkkia ja max arvo on n. 130g/s. Vikakoodeja antaa kaksi kappaletta: Engine coolant temp. sensor (G62) - implausible signal (intermittent) ja lambda heating circuit electrical malfunction (pysyvä).
Comment