Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8T GT2X

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Kuka klubilainen olisi kellottanut vartilla oman rs2:sen? Sais jonkinlaisen vertailukohdan.
    Vakio RS2 13.6/160km....jossain lehdessä (TM,tuulilasi ym ym ...en muista),vai olikohan toi loppunopeus 165km.

    Comment


    • #32
      Kuka klubilainen olisi kellottanut vartilla oman rs2:sen? Sais jonkinlaisen vertailukohdan.
      2005: 237 Audi RS2 2.2 L Teppo Kalske Littoinen 13.287 175.39
      2004: 187 Audi RS2 2.2 L Teppo Kalske Littoinen 13.358 168.51
      http://www.fhra.fi/fin/index.php?page_id=21

      Comment


      • #33
        Karalalta loppu nämä föönit,eikä tiedä jos tulee lisää:(

        Comment


        • #34
          GT2x ei ole vesijäähdytetty
          On.Eden performancelta saa 1250e satsi.Moniko olis kiinnostunu jos sais alea suuremmasta erästä?

          Comment


          • #35
            Eipäs ole :)

            Jos katsoo tuota PDF:ää niin sivulla 7 puhutaan "loop hose" jolla tuodaan vedet suoraan lohkoon, eli ahdin
            ei ole vesijäähdytetty.

            http://www.atpturbo.com/root/help/pd...ngitudinal.pdf

            edit: GTRS vaikuttaa olevan vesijäähdytetty

            Comment


            • #36
              Kato perkele.No mikä vaikutus tolla käytännös sitten on ?Öljyt vaihdettava vielä useemmin?

              Comment


              • #37
                Alkoi itseäkin kiinnostamaan tuo puhaltimen vaihto :) Mitäs muuta käytännössä pitää uusia samalla? Kytkin, suuttimet, ohjelma ja downpipe? Riittääkö nuo vai unohtuuko jotain? Noilla pitäisi varmaan päästä sinne 250 hp paremmalle puolelle.
                Valaiskaa samalla tietämätöntä mitä eroa on sintteri ja massakytkimellä?

                Comment


                • #38
                  pakollisisa on ainaki suuttimet ja ohjelma , loput on plussaa ja 250 puörätehon vaatii myös 3" inletpipe.

                  Comment


                  • #39
                    Mikko Penninkangas:

                    vastailen tässä kahden ja puolen kuukauden viiveellä. Ei ole tullut tätä ketjua luettua, kun siirryin äijämoottoriin ;-) (saa lukea: pappamoottoriin)

                    Kytkin ja muut kilkkeet on ihan vakiot audin palikat. Ovat siis erilaiset kuin 2002-mallissa alkuperäisenä olleet. Tai ainakin kytkinlevy on erilainen.

                    yleisesti offtopic: tuossa katsellut tuota kolmelitraisen konetilaa, ja kyllähän siellä vielä vapaata tilaa on hieman (Teessä olisi mahtunut varmaan smartti koneen lisäksi pellin alle). Karalan kollega sanoi, että paria tällaista on yritetty turbottaa, ei kuulemma mitenkään paras kone turbotusta silmällä pitäen.

                    Comment


                    • #40
                      http://www.mjmturbos.com/A4hybrid.htm
                      Tämmöseen törmäsin kans.950 dollaria + rahti.Millanen luonne tommosella turbolla olis 1.8t:ssä?
                      http://www.mjmturbos.com/K0415-K0406.htm tai tämä 1050 dollaria

                      Comment


                      • #41
                        Tuo turbon vaihto polttelis joo...mutta viitaten:
                        Mitäs muuta käytännössä pitää uusia samalla? ... suuttimet...
                        niin kysymys että miten pitkälle vakio suuttimilla pärjää, voiko kuinka pitkälle kompensoida suuttimien uusimista bensanpainetta nostamalla ja/tai suuttimien aukioloaikaa pidentämällä? Missä on järkirajat vakiosuuttimilla?

                        Comment


                          #42
                          Mikä ahdin tuo GT2x on? GT25R vai GT28R? Dollarin kurssi kehittyy siihen suuntaan että mielenkiintoiselta paketilta vaikuttaa.

                          Comment


                          • #43
                            Mikä ahdin tuo GT2x on? GT25R vai GT28R?
                            X:ää käytetään ns. muuttujana, eli tilalla voi olla mikä tahansa mahdollinen luku.

                            Comment


                              #44
                              Tähän tyyliin ATP:n sivuilla ne ilmoitetaan:

                              * Eliminator GT2X - 290HP*
                              * Eliminator GTRS - 350HP*
                              * Eliminator 2871R - 400HP*

                              GTRS on "discopottu" se tuolta selvisi kyllä.

                              edit:

                              Tarkemmin lukemalla se ei taida olla kumpikaan (25r tai 28r) koska sivuilta löytyy Eliminator kitti erikseen noilla ahtimilla...

                              Comment


                              • #45
                                gt28rs alustavasti tilattu.. :) Eivät vielä vastanneet jos on hyllyssä.Varmasti olis satkuja säästyny jos olis suoraan tilannu mutta Eden performancen kautta tilasin hintaan 1500e ja penkitys kaupan päälle.

                                Comment


                                • #46
                                  Sitte kun saat pelit laulamaan niin kerrohan kokemuksia. Omaankin tuo kiinnostaisi ja tekis mieli tietää missä kierroksilla herää.
                                  Pistätkö sen vakiopakosarjaan?

                                  Comment


                                  • #47
                                    Eikös se gt2x ollut ATP:n ihan oma tuote tavalla tai toisella eikä äksä ole mikään mysteerimuuttuja.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Joo eiköhän se ole niiden omaa suunnitelmaa. Ens viikolla saan maksettua sen ja toimitusaika noin 2 viikkoa. Vakio pakosarjaan ainakin aluksi. Niitähän saa paremmin virtaavia kans jolloin ahdin sijaitsee samoilla mitoilla, eli ei tarvi putkia muutta jne. Tää ep:n kaveri meinas että vakio pakosarja virtaa 320hv, mikä mulle riittää , koska tosta turbosta en aio ottaa ihan kaikkea irti. Mutta ilmeisesti se imuputki pitäis vaihtaa 3":een. Tulee hintaa jo ahtimesta tarpeeksi. En tiedä edes mihin noi s3 suuttimet rittää jotka ovat nyt käytössä, Karala meinas että ainakin ~300hv. Nehän on muistaakseni jotku 390cc. Mutta jos Käki käy kyläs niin tehään sit moottori sen mukaan:)
                                      Missäs ohjelma kannattais teettää?Ja mihin hintaan?

                                      Comment


                                      • #49
                                        Jos orkkis S3 suuttimet niin käytännössä semmoiset 270 heppaa maksimi. Teoriassa 280 mutta silloin ovat auki 100% eli ei toimi enään tehokkaasti.

                                        Comment


                                        • #50
                                          Kappas, olen taas tulkinnut koko otsikon väärin. Pitäisi ensin tutustua asiaan ja postata vasta sitten :)

                                          Comment


                                          • #51
                                            http://rs246.com/index.php?name=PNph...wtopic&p=40892
                                            Ovat ottaneet s3:ta yli 300hv vakio turboilla ja suuttimilla.En tiedä tosin paljoko bensan paineet on a4:a.

                                            Comment


                                            • #52
                                              Kovimmat dynolaput mitä oon vakioturbolla nähny taitaa olla Teemun 270hp 410nm. Tuolta en ainakaa yhtään dynolappua nähny joten taitaa olla b***sh*ttiä.

                                              Comment


                                                #53
                                                Viikon parin sisällä tulis myyntiin gt28rs+pakosarja+suuttimet 465cc/3,8bar+3" imuputki+k&n suodatin...
                                                Kiinnostuneet voipi laittaa privaa/email tai soitella 0400-488787
                                                Pakosarja sopii sit pitkittäiskoneeseen.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Sen verran noista suuttimista selvinny että 440 vähintään b5 malliin ja b6 550-650.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Joopajoo.Aika hiljasta ollu tällä rintamalla..kahen viikon toimitusaika venyny jo pariks kuukaudeksi eikä tietoo koska tuleekaan. Pitäs alkaa osia jo ruuvailee pikkuhiljaa kiinni ja painua karalalle.

                                                    Eukolle käytiin sunnuntaina hakees 200sx jossa on tommonen gt28rs kiinni.Vakio suuttimilla sekin toistaseksi mutta kyl se tuntuu yläkierroksilla (0.7ahdoilla)rähisevän miehekkäästi.mielenkiinnolla odotan mitä 1.5 baria tekee audin moottorissa:)

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Ei **ttu, ei jumaluta
                                                      http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=24884.80
                                                      Toi firma on mustalla listalla, ne rahat tais mennä sinne!

                                                      Comment


                                                        #57
                                                        Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn mutta ei Karalalla olis settiä ollut tarjota?

                                                        Tässä Tuning-huumassa joka jätkä on laittanut firman pystyyn että saa omaan katiskaansa kuitulevikkeet ja hilppeet. Siinä sivussa ollaan muka maahantuojia sitten jos jollekin merkille rapakon takaa. Aika moni firmoista taitaa pyöriä suoraan asiakkaan käteisellä niin että maksu tilille ja sitten myyjä maksaa näillä rahoilla lopulliselle myyjälle ja ottaa karkkirahat päältä.

                                                        Hiukan offtopicia vaihteeksi. Toivottavasti saat rahat takaisin vaikka heikolta taitaa vaikuttaa.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Tein rikosilmotuksen. Jamppa laitto viestiä eilen että on maksanut 1000e ja loput tänään. Huomenna pitäs viimestään näkyä tilillä. Karalalla ei ollu eikä tienny tuolloin ottaako lisää just noiden hullujen toimitusaikojen takia.

                                                          Comment


                                                            #59
                                                            Ihan mielenkiinnosta, onko kellään kokemusta tästä uudemmasta GT2X-ahtimesta? Tuo on nykyään myös vesijäähdytetty.
                                                            Audizineltä lueskellut ja kiinnostaisi kovasti, kun löytyy jo 034 katti ja Miltekin putkisto. Ilmeisesti myös BEX-koneellisen pakosarjaa suositellaan, pitäisi olla hitusen avarampi muihin 1.8t:n nähden.

                                                            http://www.audizine.com/forum/showth...tups?styleid=8
                                                            http://www.034motorsport.com/turboch...t2x-p-267.html

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Alkuperäinen kirjoittaja Cid Näytä viesti
                                                              Ihan mielenkiinnosta, onko kellään kokemusta tästä uudemmasta GT2X-ahtimesta? Tuo on nykyään myös vesijäähdytetty.
                                                              Audizineltä lueskellut ja kiinnostaisi kovasti, kun löytyy jo 034 katti ja Miltekin putkisto. Ilmeisesti myös BEX-koneellisen pakosarjaa suositellaan, pitäisi olla hitusen avarampi muihin 1.8t:n nähden.

                                                              http://www.audizine.com/forum/showth...tups?styleid=8
                                                              http://www.034motorsport.com/turboch...t2x-p-267.html
                                                              Oletko harkinnut tätä?

                                                              http://www.frankenturbo.com/new/F4L.html

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X