Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 1.8T downpipen irroitus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B5 1.8T downpipen irroitus

Tuleeko se "kokonaisena pakettina" ylä vai alakautta jos on tullakseen, eli katti ja dp yhdessä? Irroittaen siis ahdin-katti liitos ja jousto-osan jälkeinen liitos loppu pakoputkeen. Tilanne se että dp:n - tai motonetin ilmoittamana etuväliputken, jousto-osa on sisäpuolelta poikki, ulkopuolelle ei näy mitään. Joten vaihtaa tuo tarvitsisi joko hitsaten tai uusi dp kokonaan tilalle.

Jotkut 30cm korkeat autonkorjausrampit mulla on tallissa, mietin vain että mahtuuko kääntymään jos alakautta tulisi ottaa...

Sanokaa ettei sitä katti-dp liitosta tarvitse alkaa aukomaan konehuoneen syövereissä. :D

Itsellä edessä saman lainen projekti tulossa ja kans pähkäilly tuota.
    Alakautta se ehkä tulis helpommin mut ei taida kyllä pukit riittää eli pitää ottaa niin alas kun tulee ja sit koittaa irrottaa se katin ja putken liitos.

Tälläin itse olen miettiny kun ei ole nosturia. Ellei sit käy ostamassa korkeita pukkeja ja nostaa auto niin ylös kun vaan mahdollista.

Itsellä menee projekti talvelle kun koitan ensin saada selville mikä V***U tuola perässä ulisee ja pompottaa.

Comment

Kyllä melkein nosturille pitää auto saada jos ilman katti-dp liitoksen avaamista aikoo selvitä. Hurjimmat ovat nostaneet auton pihalla pukkien varaan ja kaivaneet sitten kuopan maahan jotta putken saa käännettyä tarpeeksi alas. =)

Comment

Itse otin sieltä katin ei turbon päätystä irti, ei mahtunu vaikka väkivaltaa yritti jonninverran käyttää.. Eli, ei tule yhdessä. Ainakaan mää en saanu.

Comment

Working...
        X