Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.5 TDI V6, mikä turbo?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 2.5 TDI V6, mikä turbo?

elikkä apua kaivataa ja nopeeta! audi 2,5tdi v6 quatro 98 akn...

ja kertokaas minkä ahtimen sinne pistän? oon tässä 2viikkoa soitellu ympäri suomea mutta fin turbo vain on sillä kannalla että vakio ahtimen räätälöinti(elikkä ottavat uuden hyllystä ja räätälöi sen) ja hintaa sillä 1200e mutta eikö muka mikää muu turbo toimis? youtubesta kahtelin nii jollaki on hx35 joka on jo iso ja näyttävästi toimii silläki vielä... olen holsetin he221w miettiny mutta kuulemma ei herää ens kesänäkää ku on 7pakopesällä ja jos siihe haluaa 6pesä maksaa 280e siihe pääle joten seki tulis kalliiks mutta kertokaas ja auttakaas miestä hädässä! kiitos ja kumarrus etukätteen!=)

Holsetti on valittava jos hinta on kriteenina. Muutenhan vois jopa suositella jotain gtx-sarjaa, mut samois hinnoissa kuin tuo vnt. Kuten mainitsin, niin en epäile hetkeäkään etteikö toi he heräis myös tolla 7cm3 pesällä. Eihän se niin alavireinen enään tulee olemaan kuin vnt:lla, varsinkin kun vakio ahtimesta siirtyy moiseen. HX35 on liian iso, varsinkaan kun ei ole löytynyt rajoitinta millä vehkeet saa vetää täyskaasulla yli 5k . Sit ku löytyy niin voi jopa miettiä moista :D

Comment

Riippuu varmaan siitä mitä meinaat siitä saada. Mulla on isoilla suuttimilla juurikin Finturbon modaama vakioahdin ja pelaa kyllä hienosti. Käy kuin nenä päähän, inssejä myöten kaikki ok ja puhaltaa ihan eri tapaan kuin vakio. BMW 5-lapaisella kompuralla on tämä...

Comment

Onkos suomessa kukaan koittanut tuota 3.0 tid saabin gt2559v ahdinta tuohon koneeseen?
        Näyttäisi olevan lähinnä bolt on päivitys ahdin mikä tuonne sopii...

Comment

Ite tilasin saksan ebaystä vakioturbon omaan a4 tdi tuli alle viikossa ja 50 pantti oli jos ei halua lähettää vanhaa takasin kun on vaihtanu...

Comment

Itse laittaisin tuon fin-turbo tekeleen. Täysin bolt on kampe tuohon ympäristöön ja ainakin Jussin autossa pelaa todella hienosti. Jos vielä uudesta aihiosta tehdään niin ei pitäisi vaatia juurikaan huomiota ihan lähitulevaisuudessa, kun se kerran on sinne laitettu ja säädetty hommat kuntoon.

Comment

Working...
            X