Elikkäs turbo sanoi itsensä irti audista ja uutta tulossa saksasta. Tilasin pykälää isomman(K03-0029 -> K03-073), kun isot pojat kehuivat sitä ja hinta erokaan ei näissä huima ollut, sekä pitäisi vielä mennä samoille paikoille ilman muutoksia.
Joten kysymys lähinnä turbon asennuksesta, onko jotain paikkoja joita olisi syytä puhdistella ennen uuden asentamista? Tai jotain hyviä keinoja jolla saa öljyä ahtimeen ennen kuin käynnistelee ja pitääkö turboa sisäänajaa jollain tavoin?
Luultavasti ohjelmaa pitää myös vaihtaa että ahdin toimii täysin oikein? Ja mikäli tiivisteitä ei tule ahtimen mukana mistä kannattaa niitä lähteä metsästämään?
Toivottavasti jotain infoa saan ensinmäiseen turbon vaihtoon.
Sekä tekeekö tuolla vanhalla ahtimella enään mitään? Pakopesässä oli suuria säröjä/halkeamia ja järkyttävä poikittais välys. Tammer dieselillä kävi ja kertoivat että halvemmaksi tulee ostaa uusi.
Joten kysymys lähinnä turbon asennuksesta, onko jotain paikkoja joita olisi syytä puhdistella ennen uuden asentamista? Tai jotain hyviä keinoja jolla saa öljyä ahtimeen ennen kuin käynnistelee ja pitääkö turboa sisäänajaa jollain tavoin?
Luultavasti ohjelmaa pitää myös vaihtaa että ahdin toimii täysin oikein? Ja mikäli tiivisteitä ei tule ahtimen mukana mistä kannattaa niitä lähteä metsästämään?
Toivottavasti jotain infoa saan ensinmäiseen turbon vaihtoon.
Sekä tekeekö tuolla vanhalla ahtimella enään mitään? Pakopesässä oli suuria säröjä/halkeamia ja järkyttävä poikittais välys. Tammer dieselillä kävi ja kertoivat että halvemmaksi tulee ostaa uusi.
Comment