Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

TT quattron virittämisestä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • TT quattron virittämisestä

    Moro,

    Tässä eka viesti palstalle uudelta Audistilta. Tuli siis hommattua TT quattro 225hp mallisena talvikulkineeksi kaikista tämänkin palstan tyyppivikakiroiluista huolimatta. Nyt olis sitten -tapojen mukaan- piristelyprojekti edessä. Vakiona ei tunnu tuota tehoa ihan liian kanssa olevan:) Kommentoikaahan miten TT:tä kannattaa virittää. Onko palstalaisilla joku hyväksi havaittu "resepti" olemassa tälle tekniikalle? Ite kattelin tuollaista satsia lisättynä yhdellä isolla coolerilla:

    http://promo.pp.fi/apr_stage3.html

    Löytyykö muita vastaavia sarjoja, joissa tulee pakosarja ja isompi ahdin? Se tuntuu olevan järkevin tapa virittää tällästä värkkiä kun pääsee vähemmin ongelmin lämpöjen ja pakopaineiden kanssa. Vai onko?

    Tavotteena olis n. 350 suht kestävää heposta, mutta se olisi mielellään hyvä pystyä tekemään stepeissä. Minkälaisissa stepeissä kannattais mennä, että ei tule turhia hankintoja? Kestääkö kytkin/muu voiman siirto minkä verran ennen kuin tulee rajat vastaan?

    #2
    http://lmsracing.fi/tuning/lista.php?id=18. Tuolta ny löytyy ainaki yksi satsi.

    Comment


    • #3
      ATP:llä on myös monenlaista pakettia tohon. Kannattaa ottaa yhteyttä Karalaan...

      Comment


      • #4
        Tässä myös hyvä ketju aiheesta, sama kone kun on kyseessä. Noita ATP:n paketteja tässä lienee useampikin odottamassa kieli pitkällä =)

        Comment


        • #5
          Nyt niitä GTRS-kittejä sitten saa haldex-TTn myös. Moniko on jo tilannut:

          http://www.atpturbo.com/Merchant2/me...ory_Code=VVWTK

          Onko tuo ihan täysin pulttaa kiinni juttu jos sen yhdistää REVOn stage3:een:

          http://www.revotechnik.com/products/revoStage3.aspx

          Comment


          • #6
            Täytyypä ottaa yhteyttä karalaan ja kysyä mitä noi paketit maksaa suomessa. Täytyy kyllä odotella vielä hetki ennen kun tollaista alkaa pellin alle laittamaan, et saa kuulla käyttäjäkokemuksia muilta ja ettei joudu ihan ensimmäisenä olemaan. Se ainakin kovasti kiinnostais et miten alhaalta toi herää. Dynotuloksia ois kanssa kiva nähdä S3/TT ympäristössä...

            Comment


            • #7
              Tuolta promolta löytyy myös 380 heppasen kitti.
              http://goapr.com/Audi/products/about_tts3.html
              on vaan vähän tyyriimpi sitten. tuo lms racing näytti kyllä täydeltä ryöstöltä hinnaltaan...

              Comment


              • #8
                En viittiny tehä uutta topiccia nii kirjotan tähä. Miten sais lisää teho tälläsee audi tt 1.8t 180hv quatroon? Nuo 225hv viripaketit ei vissii käy tähä 180hv mallii??

                Comment


                • #9
                  Periaatteessa käsittääkseni kyllä käy.
                  Tarjoa mulle tarpeeks 225hv:n pakosarjasta, ahtimesta ja suuttimista, niin saat niillä irti sen 250-270 softan kans jos putkisto ei ahista liikaa :D

                  Comment


                  • #10
                    Eikäs 180hp ja 225 hp:n välillä oo eroa sisuskaluissakin? Männät tai kanget erilaiset?

                    Comment


                    • #11
                      On eri kanget ainakin, voi olla muutakin, mutta käsittääkseni samat pakosarjat käy. 180 heppasessa on kkk-03 ahdin ja 225 on 04, tarkempia malleja en muista. Kumminkin erilainen kiinnitys pakosarjaan, eli isompi ei mene pienemmän koneen pakosarjaan suoraan. Myös suurin osa 180 heppasista taitaa olla 5 pykäläisellä laatikolla.

                      Comment


                      • #12
                        Mitäs oot ite pistäny omaa tt:seen ugemi??

                        Comment


                        • #13
                          En vielä mitään, kun on auto ollut noin kuukauden. Tullut vaan tutkailtua tuota laittoa jo ennen auton ostoa. Tällä hetkellä mitä on tullut tietoa eri paikoista(harinen, karala, street turbo), niin gt2860 ahdin ar. 64:llä, 440cc suuttimet, joku pakosarja(joko valu, tai sitten tigillä tehty, joka olis ainakin street turbossa pari sataa halvempi), dp ja custom softa tulee kun tulee, eli riippuu rahatilanteesta hieman. Takaosa putkistosta oli ostaessa vähän paksumpi rosteri ja kattien pitäisi riittää jopa 350 asti, mutta voishan sinnekin tumpata jonku isomman katin.

                          Comment


                          • #14
                            Oletko kysellyt Fin-turbolta noita Ahdin+pakosarja+loput kamat? Minusta siellä oli paras palvelu, ammattitaito ja osatkin löytyi hyllystä suoraan! Ei mennyt valovuotta noissa tavaroissa! suosittelen kysyä!

                            Comment


                            • #15
                              Löytyiskö isompaa välijäähytintä tohon 180hv 1.8t quattroon? Muitaku forgen?

                              Comment


                                #16
                                APR:ltä löytyy: http://www.goapr.com/Audi/products/i...r_fmic_tt.html.

                                Comment


                                • #17
                                  Kun pistää autoon esim. uuden turbon, pakosarjan, ison coolerin, putkiston ja suuttimet niin kannattaako autoon hankkia mitään uutta ohjelmaa? Jos tarvii niin ennen vai jälkeen virityksen?

                                  Comment


                                  • #18
                                    Ei sillä vakiosoftalla oikein noista muutoksista hyödy, joten ensin palikoiden asennus sitten softa. Riippuen kokoopanosta softa voi olla jonkun viripajan softa ko. kokoonpanolle (esim. MTM, ABT, APR ja REVO) tai sitten customsofta (Karala).

                                    Comment


                                      #19
                                      niistä moottorin sisuskaluista, 225 on takomännät jo vakiona. kestää hyvin vakio sisuskaluilla sinne 350. itselläni oli self made pakosarja 38 putkesta toteutettuna garret gt 32/to3 ahdin 3" putkist, 630 suuttimet karalan ohjelma yms. by the way kytkin kestää vielä noilla tehoilla kunhat et ota hyvin montaa vartti lähtöä.

                                      Comment


                                        #20
                                        niin ja niitä turboja kannattaa ehdottomasti kysyä fin turbolta, satt sen vielä jouluksi kotiin. omani tuli sieltä ja kuten toivoin heräsi alhaalta.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X