Moro,
Tässä eka viesti palstalle uudelta Audistilta. Tuli siis hommattua TT quattro 225hp mallisena talvikulkineeksi kaikista tämänkin palstan tyyppivikakiroiluista huolimatta. Nyt olis sitten -tapojen mukaan- piristelyprojekti edessä. Vakiona ei tunnu tuota tehoa ihan liian kanssa olevan:) Kommentoikaahan miten TT:tä kannattaa virittää. Onko palstalaisilla joku hyväksi havaittu "resepti" olemassa tälle tekniikalle? Ite kattelin tuollaista satsia lisättynä yhdellä isolla coolerilla:
http://promo.pp.fi/apr_stage3.html
Löytyykö muita vastaavia sarjoja, joissa tulee pakosarja ja isompi ahdin? Se tuntuu olevan järkevin tapa virittää tällästä värkkiä kun pääsee vähemmin ongelmin lämpöjen ja pakopaineiden kanssa. Vai onko?
Tavotteena olis n. 350 suht kestävää heposta, mutta se olisi mielellään hyvä pystyä tekemään stepeissä. Minkälaisissa stepeissä kannattais mennä, että ei tule turhia hankintoja? Kestääkö kytkin/muu voiman siirto minkä verran ennen kuin tulee rajat vastaan?
Tässä eka viesti palstalle uudelta Audistilta. Tuli siis hommattua TT quattro 225hp mallisena talvikulkineeksi kaikista tämänkin palstan tyyppivikakiroiluista huolimatta. Nyt olis sitten -tapojen mukaan- piristelyprojekti edessä. Vakiona ei tunnu tuota tehoa ihan liian kanssa olevan:) Kommentoikaahan miten TT:tä kannattaa virittää. Onko palstalaisilla joku hyväksi havaittu "resepti" olemassa tälle tekniikalle? Ite kattelin tuollaista satsia lisättynä yhdellä isolla coolerilla:
http://promo.pp.fi/apr_stage3.html
Löytyykö muita vastaavia sarjoja, joissa tulee pakosarja ja isompi ahdin? Se tuntuu olevan järkevin tapa virittää tällästä värkkiä kun pääsee vähemmin ongelmin lämpöjen ja pakopaineiden kanssa. Vai onko?
Tavotteena olis n. 350 suht kestävää heposta, mutta se olisi mielellään hyvä pystyä tekemään stepeissä. Minkälaisissa stepeissä kannattais mennä, että ei tule turhia hankintoja? Kestääkö kytkin/muu voiman siirto minkä verran ennen kuin tulee rajat vastaan?
Comment