Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi TT:hen uusi turbo?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Tässä noita kuvia Markukselle, taitaa mennä pakosarjan tilaukseen samalla. Ei millään viitteis ruuvata ahdinta kiinni tohon ja ajaa kotiin ja sitten taas äänikonsertti päälle halkeamista.

Kun nyt sais itse päätettyä että tilaisko hybridin vai orkkis KO4 ? Rahaakin pitää ensin vähän säästellä kun lomautettuna sitä ei hirveesti tilille jää.

Onneks duunit alkaa maanantaina.
    Attached Files

Comment

Kevyesti näyttäisi karstoittuneen, laakerivälys voi siis tulla häiriintyneestä öljynkierrostakin, ei pelkästään turbiinivauriosta pesän halkeamisen takia.

Comment

näyttää just siltä tuo karstottuma että ois ajettu liian pitkällä öljynvaihtovälillä.

Comment

Eli vois olla aiheellista vaihtaa se öljyn tulo letku ahtimelle? Täys kone remppa tehty koneeseen n.4tkm sitten. Samalla on uusittu öljypumppu ja sihti.

Ahdinkin oli kyllä tarkistettu jossain ja oli ihan ok, mut mut.....

Comment

Uskomatonta että joku on nähnyt ahtimen vielä hyväkuntoiseksi 4tkm sitten. Täälläkin olisi sama turbo-operaatio S3:een edessä, joten innolla seuraillaan miten tämä etenee! Onko tuolle vakio k04:lle olemassa fiksumpaa bolt on- pakosarjaa kuin vakiosarja?
            Viimeksi muokannut Killeri; 8.4.2016, 20:12. Perustelu: Tapatalkin allekirjoitus poistettu.

Comment

Ainakin tällänen on yksi vaitoehto jos haluaa täysin vakio ympäristössä pysyä.

Taidan itse tilata moisen.

Comment

Noita Relentlessin sarjoja ovat vuosia kironneet englannin foorumeilla, aina halki ja sopivuus on sinne päin. Eikä ole katsonut malliversiota, aina sama juttu uusienkin kanssa.

Comment

No olisko jotain parempaa minkä sinne voisi asentaa sitten? Vakiomitoilla oli tarkoitus pysyä, ja en ole mitään viri viri vehettä rakentamassa tästä. Alle kolmesataa konia riittää mainiosti mulle, kun se mitä toi nyt mun käytössä kulki riitti nostamaan hymyn naamaan.

Laittakaa linkkejä sarjoihin jos sellasia löytyy.

Comment

Jos haluat turbon vakio paikalla on orkkis valusarja ainut kestävä ratkaisu. On vaan yksinkertasesti sellasella kohdalla, että kestävää tuubisarjaa ei pysty tekemään. Osta uus vakiosarja ja snurraa kollektoria vähän paremmaks, niin ylttää helposti yli 300hv.

Comment

Working...
                    X