Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi TT:hen uusi turbo?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Ja tuosta sama setti vähän halvemmalla:
    http://www.turbo-parts.de/Turbo-kits...00PS::983.html

    Comment


    • #32
      Nonnii, sieltähän nuo löytyi.

      Tämä K04 -> K06 'plug and pray' solmu vaikuttaa sopivalta mulle:

      http://www.turbo-parts.de/Turbo-kits...rner::597.html

      Comment


        #33
        Kaikkien noiden hybridien ongelmana on liian pieni (alkuperäinen) pakopesä.

        Comment


        • #34
          http://www.turbo-parts.de/Turbo-kits...00PS::983.html
          Eli onko tämä siis parempi ratkaisu kun tuo franketurbo f23?

          Comment


            #35
            Tuossa taas on mitoituksesta johtuen sakkausvaara läsnä. Mielummin 28rs tai 3071

            Comment


            • #36
              Mitä porkkis meinaat tuolla hybridin ongelmalla?
              Tehontuotto jää 'pieneksi'? Pakolämmöt nousee ja kestävyys kärsii?

              Comment


              • #37
                En sinänsä tiedä mutta eikö tuota porkkiksen mainitsemaa GT28RS:ää ole paljon parjattu kertakäyttöiseksi? vai muistanko väärin

                Comment


                  #38
                  Hydridit käy melko kuumana pakopuolelta.

                  Comment


                  • #39
                    Meiltä saa siihen apua kun pakopesä koneistetaan suurimmalle K04 sarjan 45mm akselille ja siihen kokonaan uusi keskiosa johon vielä 44,5 ns. 06 kompressori.
                    Noita on varastossa ja osat tehnyt BorgWarner.
                    Hintakaan ei ole likikään mitä noilla ulkomaankauppiailla.
                    Vastaavan kokoisella Mazda 6:n ahtimella on ko. autosta saatu vähän yli 320hv
                    Viimeksi muokannut Pro Turbo; 19.2.2014, 18:28.

                    Comment


                    • #40
                      Eli mikä näistä olisi nyt järkevin valinta jos ei hinta ratkaise?
                      http://www.frankenturbo.com/new/F23.html

                      http://www.turbo-parts.de/Turbo-kits...00PS::983.html

                      http://www.turbo-parts.de/Turbo-kits...rner::597.html
                      Onko tässä turbossa siis isompi pakopesä?

                      Samalla päivitän kytkimen, dp:n ja katin.

                      Comment


                      • #41
                        Olisiko joku taitava pääkaupunkiseudulta kiinostunu asentamaan turbon, dp:n ja katin sekä kytkimen, luonnollisesti ihan rahallista korvausta vastaan.

                        Comment


                          #42
                          Palaan hieman aikasempiin kommentteihin.
                          Itse vaihdoin viime keväänä ässäläiseeni orkkis k04 turbon, 3" dp:n ja 200cell katin.
                          Homma onnistuu melko helposti ilman suurempia purkutöitä, jokseenkin hieman ahdastahan siellä konehuoneen puolella on. Kahden miehen voimin tuli homma tehtyä vajaassa viikonlopussa kun ei koko ajan oltu hommissa.
                          Dp:n vaihdosta sen verran, että jos vaihdat tilalle 3" dp:n ja orkkiksella et mitään tee niin pistä kylmänviileesti orkkis dp puukkosahalla poikki, helpottaa huomattavasti ja sen jälkeen kääntelemään uutta paikalleen :)

                          Comment


                          • #43
                            Tarkoitus olisi vaihtaa kytkin samalla, niin ilmeisesti tuolloin turbo kannattaa vaihtaa alakautta?

                            Comment


                            • #44
                              Muistaako kukaan, että mitkä 450-500cc suuttimet menee pikkukanavaiseen APX koneeseen?

                              Comment


                                #45
                                Suosittelen Mörssärin TT:n projektin lukemista. Unohtamatta Tommi[FIN]:n projektia.

                                Comment


                                  #46
                                  APX vakiosuutin on o-o 48mm muistaakseni. EV14 sarjalaiset kun ostaa niin pääsee säätäjä helpommalla. Säätäjää tietysti kannattaa/pitää konsultoida ennen ostoa.

                                  Tässä parin viikon päästä olisi tarkoitus yhteen APX:sään vaihtaa orkkis hilkkeiden tilalle: vinguteltu orkkis sarja, FIN-Turbon K04 hybridi, forgen imuputki ja vähän ääntä tuomaan RAY/BSRn cat-back. Suutimiksi vahvasti veikaten EV14 550cc. Näillä olisi tarkoitus päästä sinne +300hp ja ~400Nm bensalla.
                                  Viimeksi muokannut Tommi[FIN]; 16.3.2014, 16:57. Perustelu: Lisätty välimerkki

                                  Comment


                                  • #47
                                    Mitäs tuollanen maksaa kokonaisuudessaan? Ja mitä tarkoittaa "orkkis hilkkeiden tilalle vinguteltu orkkis sarja"?

                                    Comment


                                      #48
                                      Orkkis valusarja on ihan kaameeta kuraa virtauksien kannalta, kanavat on täysin erikokoiset kollektorilla ja muutenkin ihan kauhea. Asian ymmärtää kun ottaa sarjan käteen. Kokeeksi kävin vingulla läpi kollektorin ja tein siitä omasta mielestä ainakin fiksumman.
                                      Tuo päivitys nyt ei tullut kauhean kalliiksi kun suurin osa osista löytyi tallin hyllyiltä. Kallein osahan tuossa on ahdin, uusi maksaa jo kohtalaisesti ja sen muokkaus vielä lisää. Tuo minun ahdin on käytetty eli perfectoa ei siitä tullut pakopesän kannalta mutta eiköhän se toimi.

                                      Comment


                                      • #49
                                        http://www.turbo-parts.de/Turbo-kits...rner::597.html

                                        Onko tuo huono vaihtoehto ja mitä eroa tuossa on laittamaasi turboon verrattuna?

                                        Comment


                                        • #50
                                          Tekeeköhän tällä mitään?
                                          http://www.ebay.de/itm/DOWNPIPE-Hose...item4864a2ef4e

                                          Vai olisko tämä parempi?
                                          http://www.ebay.de/itm/Downpipe-Hose...item1e80ba76c3

                                          Comment


                                          • #51
                                            Kyllähän alempi näyttää paremmalta,hyvännäköistä työnjälkeä.Ei ylempikään varmaan huono ole.On kyllä katalysaattorit pieniä,mutta ei ilmeisesti ongelmia katsastuksessa!

                                            Comment


                                            • #52
                                              Onko tämä se dp jolla tuon alkuperäisen 2-haaran saa pois? http://www.ebay.de/itm/360819326637?...84.m1497.l2649

                                              Comment


                                              • #53
                                                Tietääkö kukaan, että mikä lambda menee tuohon 165kw APX koneiseen audiin js midtä sen sais. Tuohon löytyy haulla aika monta erilaista lambdaa. Toinen juttu on, että mitä isompia suuttimia näihin APX koneisiin kandee laittaa jos teho tavoite korkeintaan 310-330hv?

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Alkuperäinen kirjoittaja mjkorhonen Näytä viesti
                                                  Onko tämä se dp jolla tuon alkuperäisen 2-haaran saa pois? http://www.ebay.de/itm/360819326637?...84.m1497.l2649
                                                  Eiköhän tuo ole 8j malliseen tt audiin eli uudempi koriseen

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Joo jotenkin tuo tekstin "S3 8L" hämäsi, kun muistin, että se olisi juuri tuon TT mk1 kanssa sukua. No kerkesin tuon jo vahingossa tilata ja maksaa, että jos joku tarvitsee uudempaan TT:hen tuota, niin tästä saa.

                                                    Ihmeen paljon on kyllä TT mk1 vastaavan näkönen tuo.

                                                    Comment


                                                      #56
                                                      Omaan silmään näyttää kyllä hyvin pitkälti oikealta putkelta. Tfsi koneellisessa tt:ssä onkin sitten jo melkolailla erilainen.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Joo kyllähän toi munkin mielestä ihan oikealta näyttää kuvassa, kiinnitti vaan huomion kun teksissä luki 8J.

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          Eli tällä pitäs saada se 2 haara pois?

                                                          Comment


                                                            #59
                                                            Oikea on, myyjällä näppi virhe. S3 8L vastaa tekniikaltaan TT 8N.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Kyselin tuossa aikaisemmin sopivista hieman isommista suuttimista tuohon apx koneeseen. Mahtaako kukaan tietää että mitkä siihen kävis heittämällä ilman mitään modeja.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X