Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Turbon laippoja

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Turbon laippoja

Tuommoinen tuli vastaan töissä, kun kauppasivat vesileikkuupalveluita meille. Mulla ei siis ole kokemuksia (ainakaan toistaiseksi) tuosta kioskista, mutta kun täällä aika-ajoin näkyy kysymyksiä aiheesta "mistä saan laipan siihen ja siihen..."

http://www.watercut.fi/auton_osat.html

Minimilaskutus näytti olevan 100€alv0%. mahtavatko myydä yksittäin laippoja vai pitääkö ostaa ripakopallinen? Tai jos tarvii vain yhden niin köyhtyy sen 124€.. Voisivat kyllä laittaa /kpl hinnaston, en ainakaan löytänyt sivuilta sellaista..

Comment

No jos ei ole joku ihan eksoottinen leija, että muillakin voisi olla sellaisella käyttöä, niin silloihan kannattaa perustaa kimppatilaus, jolloin kpl hinta on varmaan jotain ihan muuta. Kysymällä varmaan selviää. Ja eiköhän noita muutkin vesileikkausfirmat tee. Sellainenkin mahdollisuus vielä, että jos ei ole mikään hengenhätä tuotteen kanssa, niin kannattaa neuvotella joku sopiva hetki, kun on oikea materiaali jonkun "oikean asiakkaan" takia menossa koneeseen, että saa oman kalikkansa siivellä. (BTDT)

Comment

Jos jotain akuutteja tarpeita ykköskappaleille tulee, niin mä tiedän yhden paikan, mistä voin koittaa järjestää.

Comment

www.kkdmotorsport.com saa ainakin laippoja

Comment

Itse työskentelen laser/vesileikkaus firmassa ja voin sanoa että yhden tai kahden kappaleen tilaaminen on pirun kallista. Jos haluaa säästää niin käy itse ostamassa aineen esim. joltain metallinromu kauppiaalta. Muutamalla yksityiselle tehty pieniä hommia asiakkaan omasta materiaalista esim. Kerran leikkasin alumiiniveneen osat asiakkaalle. Mutta jos jollekin tulee pakottava tarve saada laippoja voin ehkä auttaa asiassa. :)

Comment

Allekirjoittaneelta voi myös kysyä laippoja..

Comment

Working...
              X