Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AJL koneen virityspotentiaali?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• AJL koneen virityspotentiaali?

Minkä verran tommosesta koneesta voi ottaa tehoja? Onko pikku kanavainen kone ja linnun luu kankinen?
    Olis hyllyssä tollanen hx40s 16 pakopesällä..
    Ja 1000 suuttimet.
    Auto olis a6 2000 quattro
    Ajettu noin 270t

On ehkä keskustelluin kone tuo 1.8t täällä, joten etsintää kehiin.
    Tuskin mitään pata kestää tuota ahdinta vakiona, joten sinällään vähän turhaa provoa.
    Jos tehoa haluaa ottaa, rakenna kunnolla, muuten tyydy lastuviriin.
    http://www.audiclub.fi/audifinns/sea...archid=7587265
    Esim. -03 tq projektikertomus antaa hyvän kuvan 1.8:stä, vaikkei sama pata olekaan täysin.

Comment

AEB on sama pata kuin AJL.

Comment

No toi ahdin on jäänyt toisesta projektista.ja mietin jos laittasin siihen 12 tai 8 pesän.ja kiitos selvennyksestä että on sama kone kuin toi aeb.
        Mites porukka onko kokeiltu miten tommosessa kestää noi vehkeet jos laittaa toimimaan e85? Mulla oli tommonen a6 2.8 koneella jonka laitoin toimimaan tolla mutta en viellä vag turboo ole kokeillut sitä.

Comment

Kyllähän 2.8 kaikkea kestää, mutta entäs muut? ;)

Comment

No tuola -03tq:n topikissa on toinen moottori, jossa on viina käyttöaineena, ja sielä on toiminu ihan hyvin. Toki noilla ongelmia tuottaneihin tehoihin (oliko se ny yli 600) ei taida käyttömukavalla käyttöautolla olla mitään asiaa :)

Comment

Ei se teho ole mikään ongelma. Kyllä siellä on ollut muuta fibaa. Sitä mieltä ainakin minä olen.

Comment

Kyllä tuo vaijerikaasullinen mukavampi on ajaa kuin tuo uudempi. Ja tuleehan siinä maxvääntö lähes samalla kierrosluvulla kuin vakiossa :) Öljynkierto ongelmia siellä on ollut todennäköisesti. Huomioitavaa on että ainoastaan rata-ajossa ko laite. Kadullahan se varmaan pysyis paremmin nipussa. Ja op:lle, vakio alakerralla mennään poislukien kiinaveivit. Kun ne vaihtaa, on oikeastaan ihan sama valitseeko 350 vai 700hv ahtimen kylkeen.

Comment

Working...
                X