Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

POP UP VALVE

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    oli niin surkee ääni tossa edellisessä poppari - pätkässä, että piti korjata.

    nyt käy viidellä pytyllä. :)

    paikallinen sveitsin harrastaja vetelee märällä kelillä
    pikkukylässä ihan kivaa vauhtia:

    http://www.teilemarkt.ch/Innen.WMV
    http://www.teilemarkt.ch/Aussen.WMV
    http://www.teilemarkt.ch/Aussen2.WMV
    http://www.teilemarkt.ch/Aussen3.WMV

    http://www.audi80.ch/galerie.htm


    tommy

    Comment


    • #62
      Olipas tosi hyvännäköiset penkit tossa S2:ssa. Ja ihan pikkasen vakiota isompi fööni.

      Comment


      • #63
        Mitenköhän marginaalinen ero on dumpilla ja bypassilla, jos ajatellaan että bypass kuitenkin työntää sen ilman kompurasiivelle takaisin? Auttaako yhtään turbon pyörittämisessä? Jos kyse on pienestä ahtimesta ja näin ollen pienestä tehontuotosta.

        Tuhannesosia varmaan vaihtotilanteessa? Spekulaatioita? :)

        Comment


        • #64
          Tehomielessä noiden eroo lienee hyvinkin marginaalinen, jos edes mitattavissa. Ainut oleellinen ero lienee vaikutuksessa moottorinohjauksen toimivuuteen MAF:lla varustetussa ympäristössä, kun lähdetään siitä olettamasta että molempia ohjataan kaasuläpän taakse muodostuvalla alipaineella.

          Comment


          • #65
            kertokaas miten by-bass eli kierrättävä malli säästää, suojaa kattia kierrättämällä jo mitattua ilma määrää kun kaasuläppä kerran on kiinni venttiilin avautuessa ??

            Comment


            • #66
              Siten että maffin jälkeinen kierrossa oleva ilmamäärä on mitattu, ja pysyy samana, eli seos pysyy ok. Jos se ilma pääsee ulos (maf on sen jo mitannut), niin seos muuttuu.

              Mutta siis tolla ylemmällä kommentillani en mitenkään tarkoittanut maffin liittymistä asiaan..

              Comment

              Working...