Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

k03 turbo, siivissä karstaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • k03 turbo, siivissä karstaa

    Kuinka normaalia kuvan mukainen karstoittuminen lienee, ja saako tuo jo ahtimen akselin siipineen epätasapainoon ja rikkomaan paikkoja?,

    ko. ahtimessa on kyllä välystä jo joka suuntaan, mut päittäis välys ei ole kuin millin jos sitäkään hiplaten ja sormettaen ahdin paikallaan, haittaakse
    lievästi kyllä ääntää ja vislaa sitte kun kierrokset menee siihen vaille 3 tonnin tienoille kun ahdin herää mukaan,
    henkisesti siis olen jo varautunut turbon ostoon kun toi vakio jo 275 tkm puhaltanut ilmaa läpi :)

  • #2
    mut päittäis välys ei ole kuin millin
    Tuo lause on Suomen kieliopin vastainen. Kuin ja Milli sanaa ei voi käyttää samassa kauseessa kun puhutaan ahtimen päittäisestä välyksestä. Milli on aivan järjettömän paljon, ahdin voi pamahtaa ihan minä hetkenä hyvänsä. Jos sormin tuntee pitkittäisvälyksen, niin ahdin on valmista kamaa.

    Comment


      #3
      Vislaus saattaa johtua siitä kun katti on paloina eli tukossa, voi näyttää ehjälle ahtimenpuolelta.

      Ahdin on selvä siivet raapii. Toi karsta on normaalia johtuen huohottimesta.

      Comment


      • #4
        Kattia en ehkä vielä lähtisi syyttämään, edellisessä 1.8T:ssä se oli murentunut ja sen kyllä huomasi kun auto ei vetänyt huonostikkaan ja kennon palaset kilisi pitkin putkia, ja tässä ei sitä ongelmaa kyllä ole ollut,

        mut pitäähä toikin katti tarkistaa jahka uuden turbon löydän tässä, viroon laitoin jo kyselyä erääseen firmaan uudesta, alkuperäisestä k03:sta, jos hintaero ei ole kuin kymppejä niin sitten tuolta finturbosta uusi mötikkä.

        Comment

        Working...
        X