Autossa APR:n dual pulley ohjelma (98) ja vaihteisto päivitetty saman firman softalla.
VCDS:n logi näytti kolmosvaihteen täyskaasuvedossa, 2krpm-punarajalle, minun ymmärryksellä aika puhtaalta. Ei nakuta, ennakot max 22-23 astetta, bypass venttiilli täysin kiinni paineilla, imulämmöt pysyi alle 60 astetta ja ilmamassa max 458 g/s (1652 kg/h).
Pari asiaa mietityttää. Ilmeisesti ohjelman paineiden maksimipyynti on 2450 hPa hujakoilla? Toteutunut paine on noin 100-200 hPa alle. Voisiko olla että imupuoli ahdistaa? Autossa vakiosuodatin ja suodatinkotelo.
Toinen mikä itseäni mietityttää on pakolämpö, joka maksimissaan noin 1050 astetta. Onko tuo ihan OK? Onkohan tuo ihan mitattu lämpötila vai laskennallinen? Lambda-arvoja tai polttoaine-ilma -seosta en ole vielä loggaillut.
- mallinnettu/laskennallinen taitaa olla, koska ei siellä vissiinkään anturia mittaamaan pakolämpöjä
VCDS:n logi näytti kolmosvaihteen täyskaasuvedossa, 2krpm-punarajalle, minun ymmärryksellä aika puhtaalta. Ei nakuta, ennakot max 22-23 astetta, bypass venttiilli täysin kiinni paineilla, imulämmöt pysyi alle 60 astetta ja ilmamassa max 458 g/s (1652 kg/h).
Pari asiaa mietityttää. Ilmeisesti ohjelman paineiden maksimipyynti on 2450 hPa hujakoilla? Toteutunut paine on noin 100-200 hPa alle. Voisiko olla että imupuoli ahdistaa? Autossa vakiosuodatin ja suodatinkotelo.
Toinen mikä itseäni mietityttää on pakolämpö, joka maksimissaan noin 1050 astetta. Onko tuo ihan OK? Onkohan tuo ihan mitattu lämpötila vai laskennallinen? Lambda-arvoja tai polttoaine-ilma -seosta en ole vielä loggaillut.
- mallinnettu/laskennallinen taitaa olla, koska ei siellä vissiinkään anturia mittaamaan pakolämpöjä
Comment