Audi a4 B5 1.8t AEB
K04 ahdin, RICA lastu
Ongelmia seuraavasti:
auto ahtaa hyvin heikosti, ja kun se alkaa ahtamaan, niin ahdot nousee sinne reilu 1.5bar ja auto alkaa rötäämään. Välillä tuntuu menohaluja olevan ja välillä ei. Poletuksen jälkeen kytkintä pohjaan jos laittaa=auto sammuu/meinaa sammua. Jos autolla vähän kovempaa ajoa Esim 5km niin auto alkaa rötäämään kokoajan. VCDS ei näytä vikakoodeja
N75, MAF ja kaasuläppä käyty läpi
Kaasuläpän puhdistuksen JÄLKEEN (ennen sitä tuo kolmonen meni samassa noiden muiden kanssa)
1.000 V Knock Sensor Cylinder 1
1.160 V Knock Sensor Cylinder 2
2.880 V Knock Sensor Cylinder 3
1.380 V Knock Sensor Cylinder 4
Ja Kone tärisee paljon tuossa 1000-3000rpm kohdalla. Mistä seuraavaksi pitäisi jatkaa?
Lambda arvo -20%(?) mutta näytti toimivan niinkuin pitää VCDS trendikäyrän mukaan.
K04 ahdin, RICA lastu
Ongelmia seuraavasti:
auto ahtaa hyvin heikosti, ja kun se alkaa ahtamaan, niin ahdot nousee sinne reilu 1.5bar ja auto alkaa rötäämään. Välillä tuntuu menohaluja olevan ja välillä ei. Poletuksen jälkeen kytkintä pohjaan jos laittaa=auto sammuu/meinaa sammua. Jos autolla vähän kovempaa ajoa Esim 5km niin auto alkaa rötäämään kokoajan. VCDS ei näytä vikakoodeja
N75, MAF ja kaasuläppä käyty läpi
Kaasuläpän puhdistuksen JÄLKEEN (ennen sitä tuo kolmonen meni samassa noiden muiden kanssa)
1.000 V Knock Sensor Cylinder 1
1.160 V Knock Sensor Cylinder 2
2.880 V Knock Sensor Cylinder 3
1.380 V Knock Sensor Cylinder 4
Ja Kone tärisee paljon tuossa 1000-3000rpm kohdalla. Mistä seuraavaksi pitäisi jatkaa?
Lambda arvo -20%(?) mutta näytti toimivan niinkuin pitää VCDS trendikäyrän mukaan.
Comment