Joutuuko S2 3b:n vakiopuhaltimen vaihtuessa RS2:n puhaltimeen vaihtamaan paluuöljyputkea lukuunottamatta kaikki turbolle menevät vesi- ja öljyletkut??? Ainakin osanumerot näyttävät olevan eriä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RS2-turbon vesi/öljyletkut?
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Mulla taitaa olla korotuspala, en muista onko k24:sesta vai mistä se(vai oliko se siinä). Sille tulevalle öljyletkulle. Ja kompurana on isompi k27,eli turbona k26/27 (pako sama kuin rs2,imu isompi,runko k26) käy suht suoraan ne letkut, öljyn paluuletkua myöten. Koneena 3B,pakosarja rs2. Eikä tarvii vaihtaa jollei ole tukossa,tai muuten rikki letkut/putket.
Comment
-
-
Se öljypytken(meno) korotuspala on tälläinen. Mulla vain on itsetehty. (tiivisteestä malli ja paksumman tekee/teettää)
http://www.034motorsport.com/product...roducts_id=178
Ja se vesiletku mikää palaa lohkolle, siinä olevan kumiletkun(turbolta lähtee metalliputki joka vaihtuu kumiseksi ennen lohkoa(klemmarikiinnitys)) pätkän voi siis pidentää sopivaksi. Selvyyden vuoksi vain, vaikka täällä mystiset vastaukset onkin muotia.
Edit: ja sitten tiivisteillä vain se korotuspala kiinni. Olin laittanu varuiksi silikoniakin tiivisteeseen(tais olla vanhalla tiivisteellä). Josta tuli satikutia turbohuollossa. Mulla ei ollu vahinkoa tapahtunut,mutta jos on uudempi turbo ja pienemmät öljyreiät laakerilla niin huonolla tuurilla turbo olis jo kuulemma räjähtänyt. Oho : )
Comment
Comment