Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 ja RS6 DP laippojen mitat

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• RS4 ja RS6 DP laippojen mitat

Mahtaisikohan joltain löytyä cad-kuvia tai mittoja kyseisille laipoille? Tarkoitus olisi mallinnella tämäntyyppinen laippa:

Jos kuvia/mittoja tai halua niiden luovuttamiseen ei löydy, niin sitten tarttee käydä hakemassa tiivisteet ja mallinnella niistä...

Mulla saattaisi olla ylimääräiset RS6-laipat (ei tolla tuplajaolla), jos sellaisille tarvetta. :)

Comment

Minulla on myös rosterista laserleikattuja RS6 DP laippoja 1 pari vapaana sekä cad kuva RS6 laipalle.

Comment

Ne kuvat voisi laittaa tänne forumille talteen.

Comment

Liitteenä olis RS6-laipan pdf. dwg:tä ei voi tallentaa liitteenä, joten ne dropbox-linkkinä.

.dwg
          polttogeometria

RS4-laipastakin löytyy kuvat jostain himakoneen syövereistä.
          Attached Files

Comment

Voisin laittaa jos heität vinkkiä että miten ja mihin? Minulla on siis RS6 DP laippojen ja TFSI puola-adapterien kuvat.

Noita vois kerätä johonkin yhteen paikkaan.

Comment

Ne voi laittaa tänne zippinä. Tein esson paariin uuden viestin jonka alle niitä voisi alkaa keräilemään.
              Viimeksi muokannut okkim; 8.4.2013, 12:21.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
                Ne voi laittaa tänne zippinä. Tein esson paariin uuden viestin jonka alle niitä voisi alkaa keräilemään.
                Jeps, laitan tuon puola-adapterikuvan kans tuonne.

Comment

Siis minne noita kuvia on pistetty? Selaamisen ja haun avulla en niitä löytänyt, käyttäjässä vikaa näköjään.

Comment

Tuonne: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=122732

Lisääkin sais tulla...

Comment

Working...
                    X