Tällaisen ohjeen löysin internetin ihmeellisestä maailmasta. Aiheena ahtimen kompuran kartan tulkintaa suhteessa audin 20v vitoseen. Esimerkkinä Garrett GT30R:
http://s2central.net/Bo_Selecta.pdf
Ainakin mulle selvensi aihetta huomattavasti. Kaikki keskustelu aiheesta on tervetullutta!
Itse olen hiukan miettinyt kautta unelmoinut GT3071R:stä viiveen poistamiseksi. Tässä sen karttoja:
http://www.atpturbo.com/root/maps/gt3071r.htm
http://www.atpturbo.com/root/maps/gt3071rturbine.htm
Myös GT2871R saattais olla mielenkiintoinen propeli viiveen minimointiin voimasta liikaa tinkimättä.
ATP:n valikoimaa
Kommentit turbiinikarttojenkin tulkinnasta suhtees 5zyl 20v-koneeseen ovat myös hyvin tervetulleita.
http://s2central.net/Bo_Selecta.pdf
Ainakin mulle selvensi aihetta huomattavasti. Kaikki keskustelu aiheesta on tervetullutta!
Itse olen hiukan miettinyt kautta unelmoinut GT3071R:stä viiveen poistamiseksi. Tässä sen karttoja:
http://www.atpturbo.com/root/maps/gt3071r.htm
http://www.atpturbo.com/root/maps/gt3071rturbine.htm
Myös GT2871R saattais olla mielenkiintoinen propeli viiveen minimointiin voimasta liikaa tinkimättä.
ATP:n valikoimaa
Kommentit turbiinikarttojenkin tulkinnasta suhtees 5zyl 20v-koneeseen ovat myös hyvin tervetulleita.
Comment