Onko ahdin kourassa? tönärillä mittaa siipien halkasija niin spekuloidaan lisää.
mitä todnäköisimmin ahdin on orkkis jos muuta ei ole kerrottu mutta saattaa olla rempattu, tai kuten ruotsissa on monasti tapana, vaihto ahdin.
Itsekkin hieman epäilen tuota rs4 mainintaa.. mutta niin minulle väitettiin eilen, kun eräs oli sellaisen tuonut ja valmistusmäärä oli 1000kpl. Ja se mies tietää erikoiset audit.. verot myös tullut rs4 mukaan.. suomessa siis on ja c4 koppanen.. En voi 100% varma olla kun en ole nähnyt omin silmin autoa. 270hp vakiona kuulemma on.. En kyllä ole ikinä kuullut moisesta ennen..
Kyllä tuntematon suuruus varmasti tietää paremmin kuin tämän foorumin porukat. Uskotaan, uskotaan.. Omaa tyhmyyttä jos on verotuttanut jonkun muun kuin urs4:n mukaan.
100 S4 REVO:n (lyhentää sanan Revo niin saa 100 S4R???) valmistusmäärä vaihtelee lähteestä riippuen joko 250 tai 300 kpl. Varmaa tietoa saa (+49910350801)
oli yritetty s4 tullata, mutta valmistenumero oli paljastanut että kyseessä olisi ollut rs4.. oliskohan tullin juttuja nämä sitten.. vai olisiko ollut u(RS4) :)
Itse olen kyllä myös sitä mieltä, ettei voi olla mikään rs4 malli. tuo sms malli se varmasti on...
Tullille pisteet kotiin ,kun on onnistunut löytämään C4-korisen RS4:sen ja sille vielä markkina-arvonkin. Tässä varmasti hyvät ainekset tehdä valitus veropäätöksestä.
Entäs jos Sorvalan kuulopuheissa onkin yritetty tullata RS4 B5 S4:na? Siinähän tapauksessa tuo valmistenumero olisi paljastava. Eihän tuosta ketjun ekasta viestistä muuten varmasti selviä, että puhutaan urS4:Sta? Vai onko B5:ssa joku muu fööni kuin KKK?
milloin muuten tuo sms revo sarja on valmistettu.. tai siis aikaväli.. voiko olla tuokaan.. Ensi viikolla olen taas yhteydessä mieheen ja kyselempä vähän lisää autosta ja sen tiedoista.. Siinäkin oli kyllä levitetyt taka ja etusuojat, että ei se perus ässä taida kuitenkaan olla..
ja kaiken kukkuraksi oli vielä vm. 96.. eli nyt ollaan jo hakoteillä pahasti. Pakko sen on olla tuo sms revo tai sitten oikeasti RS4 B5
Tai sitten ei ollut turbo ur-S6, vaan S6 Plus. Sehän on quattro GmbH:n valmistetta kuten RS4:kin, eli valmistenumero mallia WUA...? Olisi ainakin oikea korimalli, ja täsmäisi tuo vuosilukukin suunnilleen.
alavudella hyvinkin. rre:n entisissä tiloissa. ajankohtaa en aivan tarkkaan tiedä mutta lähiaikoina.
seinäjoen tekulla ilmeisesti jotenki rajoitettu penkitystä "melun" vuoksi. kaiketi mitään kovempia pelejä ei enää jarruteta!? tiedä sitten,näin puskaradio kuulutti.
Mun auto oli n.1kk sitten juuri tuolla kyseisessä koulun penkissä (seinäjoki) ja Asko sitä jarrutteli ja juuri silloin tuli noottia et oli sitten vika auto kun siellä Asko jarrutti....ja kertoi hommaavansa oman penkin kuukauden sisään.Mut ei kuulemma jarruttele siviiliautoja,koska ralliautoissa on jo niin paljon hommia et muuta ei kerkee...kaveri oli niin ystävällinen ja asiallinen ja ennen kaikkea pätevä, että ehdotin omia autojani hänelle "firis" hommiksi aina silloin tällöin,mutta Asko vaan hymyili eikä vastannut.....ja tokaisin että "et sä ainakaan riemusta repee tai kovin innokkaalta vaikuta,joten ymmärrän.."Vaikka vielä tyrkytin hieman extraa...niin ei.
Jos Lampi saat sinne autosi niin hyvä,multa se ei onnistunut,mutta laitatko mulle tietoa milloin se saa sen penkin kuntoon,koska lupas kummiskin hoitaa ton mun auton kesken jääneen jarrutuksen loppuun.
Asko kuulemma viettää pari sataa päivää vuodessa ulkomailla (pelkästään säätää autoja) ja hänen mukaansa paras ruisku on ehdottomasti motec...
Comment