Auto oli tuossa Oppaalla melkeen viikon huollossa ja chipin asennuksessa. Opas teki hyvää duunia, mutta MTM:n lastuohjelmaa ei saatu kunnolla konffattua, koska Bosch on kuulemma lopettanut 3 barin turboanturin valmistamisen. Hommahan johti siihen, että nyt on 43 nm vähemmän vääntöä ja puuttuu juuri sieltä alakierroksilta mihin sitä haettiin lisää.
Anturien etsintä on Oppaalla käynnissä, mutta jos joku tietää mistä sellaisen voisi saada niin olisin kiinnostunut ostamaan?
Osaako muuten kukaan jollain järkevällä tavalla kuvailla mikä on todellisuudessa tollasen 43 nm väännön merkitys suorituskyvyssä ja ns. perstuntumalla auton käyttäytymiseen? Ainakaan nyt tehty kompromissina tehty lisäys (+35hp) ei vaikuta mitenkään ihmeelliseltä, varsinkin kun on tottunut vapaasti hengittäviin moottoreihin, eikä näihin sinänsä makeisiin kuminauhamaisiin turboihin.
Anturien etsintä on Oppaalla käynnissä, mutta jos joku tietää mistä sellaisen voisi saada niin olisin kiinnostunut ostamaan?
Osaako muuten kukaan jollain järkevällä tavalla kuvailla mikä on todellisuudessa tollasen 43 nm väännön merkitys suorituskyvyssä ja ns. perstuntumalla auton käyttäytymiseen? Ainakaan nyt tehty kompromissina tehty lisäys (+35hp) ei vaikuta mitenkään ihmeelliseltä, varsinkin kun on tottunut vapaasti hengittäviin moottoreihin, eikä näihin sinänsä makeisiin kuminauhamaisiin turboihin.
Comment