Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2:ssa ahtovikaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S2:ssa ahtovikaa

Autossa sellaista vikaa, et vanha omistaja sanoi et nostaa ahdot 1.3bar, mutta mulla ei nosta ku 1.0 ja kierrosten yläpäässä on enää noin 0.7bar.

Eilen tarkistin et boksissa on lastu ja oli taidettu mappikin vaihdettu, ku luki 300kpa, myös N75 todettu toimivaksi ja en ainakaan mitään suurta ahtovuotoa löytänyt.

Auto S2 Avant 1994.

Itse ku olen tuore audisti, ni ei löydy piuhaa ja ohjelmaa vikakoodien lukua varten, eli jos jollain olisi tässä Salon seudulla, ni voisi tienata muutaman kympin lukemalla koodit. Näkeekö tollasella vag-comilla esim minkä verran ahtoja on pyydetty?

Vikakoodeista on hyvä lähteä. Pitäs myös tietää miksi on vaihdettu 3bar mappi. Jos softa ei ole sille, niin perseelleen toimii. Ahdot viittais vakio lastuun, mut jos kerran siellä joku oli, niin vikaahan siinä sit on. Miten totesit N75:sen toimivaksi? Sitä kun ei käytännössä voi todeta kun vaihtamalla uuteen.

Comment

lastut oli vaihdettu myös, eli sen takia oli varmaan mappikin vaihdettu.

N75 testasin antamalla virtaa ja puhaltamalla totesin, et ilman suunta muuttui ja yleismittarilla katsoin että tulee 12V.

Comment

Mut onko lastut tehty 3bar mapille? N75 toimintaa ei pysty tuolla tavalla varmistamaan, koska se on PWM ohjattu.

Comment

ei ole juu mitään tietoa lastuista ja mapista, mut luulis et ne ois yhteen tehty.
          N75 on ehjä, mut ohjausta on juu vähän vaikea todeta toimivaksi.

Eipä ole vielä ketään innokasta vikakoodinlukijaa ilmottautunut...

Comment

N75 on ehjä, mut ohjausta on juu vähän vaikea todeta toimivaksi.
            Tarkoitan siis että se N75 voi olla ehjä, mutta sen toiminta hidastuu ja "epätarkentuu" iän tuoman paskan ja kulumisen myötä, joten vaikka se naksuisi ja kuvailemallasi tavalla toimisi, niin ei tarkoita sitä että se käytössä toimisi oikein. Eli osta vaan uusi jos sen iästä ei ole tietoa.

Comment

Working...
            X