Tietämättä mitä eri postauksissa on lukenut ennen editointeja, ihan järkevät ohjeethan tästä ketjusta löytyy kunhan sivuuttaa "kohinan". Jere yllä summaa hyvin: Seuraava katsuri näkee että auto on hylätty ja suurella todennäköisyydellä myös syyn siihen. Eli vaihtoehtoja lienee kolme:
1) Mennään riskillä uudelle konttorille, mitään muutoksia tekemättä: Todennäköisesti häviää katsatuksen hinnan - muuta ongelmaa tuskin syntyy (?)
2) Vaihdetaan ahtimen tyyppikilpi ja bonuksena voidaan vaikka naamioida cooleri: Voi hyvin toimia, mutta riski on edelleen olemassa. Jos tästä narahtaa, niin käsissä on ahdin josta on vingutettu merkinnät pois ja toinen jossa ei ole tyyppikilpeä, ja toki katsastus pitää maksaa. Olettaen ettei rekistereihin jää mitään erityistä merkintää, voidaan siirtyä kohtaan 3 (kunhan Garrettia ei ole pilattu matkalla :)).
3) Vaihdetaan katsastuksen ajaksi Garrett (ja halutessa varmuudeksi naamioidaan cooleri): Menee läpi, mutta onhan tuossa vaivaa kohtuupaljon.
1) Mennään riskillä uudelle konttorille, mitään muutoksia tekemättä: Todennäköisesti häviää katsatuksen hinnan - muuta ongelmaa tuskin syntyy (?)
2) Vaihdetaan ahtimen tyyppikilpi ja bonuksena voidaan vaikka naamioida cooleri: Voi hyvin toimia, mutta riski on edelleen olemassa. Jos tästä narahtaa, niin käsissä on ahdin josta on vingutettu merkinnät pois ja toinen jossa ei ole tyyppikilpeä, ja toki katsastus pitää maksaa. Olettaen ettei rekistereihin jää mitään erityistä merkintää, voidaan siirtyä kohtaan 3 (kunhan Garrettia ei ole pilattu matkalla :)).
3) Vaihdetaan katsastuksen ajaksi Garrett (ja halutessa varmuudeksi naamioidaan cooleri): Menee läpi, mutta onhan tuossa vaivaa kohtuupaljon.
Comment