Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ässä ahtopaineet ei nouse tarpeeksi!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ässä ahtopaineet ei nouse tarpeeksi!

Jep, eli lastulla kutitettu, pitäs nostaa 1.4 bariin, mutta 1,1 on kyllä maksimi?
    Ja muutenkii persdyno kertoo kyllä, että ei kyllä kaikki hevoset tallella ole...
    Paineistuksen olen pariin otteeseen olen tehny ja ainut mikä mielestäni vuotaa, on öljykorkki...
    Jonkun aikaa olen ongelmaa kattonu ja nyt riitti!

Kerro kaikki muutokset.

Vuotava bypass jos ei ahtovuoto ulos? Ko. vempeleen ohjausletku puristuksissa jossain lutussa?

Comment

Aha, pitääkin tarkistaa se letku, by pässiä vaihtaessani vaihdoin myös sen alipaineletkun, ja se on normaalia pitempi!

Auton menohalut loppuu mielestäni aivan liian äkisti, lopettaa ahtamisen myös liian aikaisin...
      Tietysti voin olla väärässäkin, kun ei ole vertailu kohtaa...

Comment

Mites sellanen kun tein tota painetestiä, niin pihisi menosuunnassa sieltä koneen vasemmalla puolella olevasta mustasta käikäleestä, jossa on reunassa sellanen pieni reikä. Siis siinä sähkövesipumpun vieressä, oiskohan tämä sitten se huohotusventtiili, ainakin letku menee parin liitoksen kautta venakoppaan. Niin kuuluuko asiaan suhista siitä pienestä reiästä? Omakin auto vie hiukan enempi tota kakkua kuin pitäis, ei kuitenkaan noin paljoa...

Comment

Nonii, ei ollu se ohjaus letku lutussa...
          Eli nostaa paineet 1.0-1.1 ja kakkosella lopettaa ahtamisen jo neljässä tonnissa, en tiijä onko normaalia... Mites se paine testaus, kun jos se paineistetaan siitä 80mm putkesta, niin saako koko koneesta kuulua mitään sihinää, esim. joku venttiili?!?

Comment

Mites sellanen kun tein tota painetestiä, niin pihisi menosuunnassa sieltä koneen vasemmalla puolella olevasta mustasta käikäleestä, jossa on reunassa sellanen pieni reikä. Siis siinä sähkövesipumpun vieressä, oiskohan tämä sitten se huohotusventtiili, ainakin letku menee parin liitoksen kautta venakoppaan. Niin kuuluuko asiaan suhista siitä pienestä reiästä?
            Sen kalvo on rikki -> vaihtoon

Comment

Oon samaa osaa pyöritelly käsissä. Puhaltelin sitä puhtaaksi eri suunnista. Oliskohan omastani myös tuo rikki koska samalla puhallusvoimalla sontaa sieltä lensi molemmista päistä ?

Puhallusvoiman mittarina oli omat keuhkot...

Comment

Siinä on rungossa pieni reikä - eli kun suljet yhden pään ja puhallat toiseen, niin vuodon yhteydessä sen reiän varmasti huomaat. Jos näin puhaltaessa mistään ei pihise ilmaa/kuraa ulos, niin se on ilmeisesti ehjä.

P.S. Reikä on todella pieni - semmonen pienemmän paperiliittimen langan mittainen

Comment

Katit kanssa

Jos katalysaattorit autossa kannattaa tarkistaa itsellä tukossa

Comment

Working...
                  X