Osaiskoha joku kertoa mistä hyvä lastu s2 avanttiin? Ja missä hinnoissa ne lastut pyörii?Kiitos..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Lastu S2 audiin???
Collapse
X
-
Ei niitä tehoja kannata tuijottaa vaan yleistä toimivuutta. Toimivaksi todettu ja vetoja on niin se on paljon tärkeämpi juttu kuin max teho. Essonbaaria varten voit sanoa 280. Totuus lienee siinä +-10hv koska autot ovat yksilöitä.
Enpä tiedä miten Markus hoiti asennuspuolen. Eiköhän hänestä kuulu, kun ehtii tämän lukemaan.
Comment
-
Itse ostin ruotsin pojalta "aidon" mtm lastun.
Hinnaksi tuli yhteensä 175?, veto parantu selvästi, eikä mitään ylimääräistä bugia tullut mukana.
Tänään tuli katsastettua auto tuolla lastulla ja pakokaasut oli semmoiset, että katsastus mies puhdisti välillä tuon mittauskoneen kun ei uskonut arvoja.
Arvot:
CO, 0 sallittu 0,50
HC, 17 sallittu 100
lambda 1,01
co2, 15.50
o2, 0,32 sallittu 5.00
Tosin tähän vaikuttaa monia asia.
Comment
-
Ihan hyvin on pelittänyt tuo "home fry"-lastu. Tai onhan tässä kaikenlaista pientä häikkää ollut, mutta ei mitään mikä viittaisi lastuun.
Vertailupohjaa ei kauheasti ole, mutta yksi toinen laadukas viriohjelma on ollut mun autossa hetken kiinni (3 bar boksilla) ja se tuntui hyvin samanlaiselta kuin oma lastuni. Vakio-ohjelmaan verrattuna eron huomaa kyllä selkeesti.
Kolvailin kannat itse (Tommy sanoi että mulla on kallis harrastus...), mutta luulen että Paul (s2central.net) asentaa lastun jos lähetät hänelle boksisi.
Comment
Comment