Kevyet vauhtikset taitaa internetin mukaan kilkattaa, mutta fluid damperin kanssa ovat ok. Itselläni eniten häiritsee tuo 2.0tfsi:n purukumimaisuus kierrosten kanssa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.0 TFSI lastutus.
Collapse
X
-
No vähän lapsellistahan se on, mutta joskus olisi mukava näpäyttää vähän kaasua ilman vaihdetta ja tuossa on kyllä uskomattoman hidasta tuo kierrosten nousu ja lasku ilman kuormaa. Jotenkin olen urssin kanssa tykästynyt etenkin alaspäin vaihtamaan välikaasulla ja tuolla sitä ei oikein voi tehdä.
Comment
-
Reilut puolivuotta kesti ennen kun Porkkiksen softalla alkoi kytkin luistella. Jäykempää romua on jo onneksi tulossa. Liekkö edellinen omistaja vedellyt kärriä tai lepuuttanu jalkaa polkimella. Luulis kestävän pitempään kun 110tkm.
Comment
-
Muuten vakio. Reilut 260hv ja 400nm. Enkä voi kun suositella erikoismoottoria. 420e oli erittäin kohtuullinen hinta palveluun nähden.
Comment
-
Paljos tuommoinen pullan mainitsema Sachsin SRE massalevyllä kestää vääntöä ja paljon sillä on suunnilleen hintaa (asennettuna)? Vuoden verran on ollut softa autossa, eikä ainakaan vielä mitään ongelmia ole ollut. Toki vääntöjä ei otettu edes APR:n softan verran juurikin kytkimen kestävyyttä ajatellen.
Minuakin kiinnostaa porkkiksen softan lukemat. Vai onko kukaan vieläkään käynyt penkittämässä?
edit. lord-of-the-rings vastasikin jo.
Comment
-
Edellinen verrokki oli softattu 3.0tdi samassa korissa joten tuntuuhan tuo alapää siiheen verrattuna hiukan heikolle. Melko reippaasti se alkaa 3000rpmn jälkeen vetämään verrattuna vakioon.
Comment
-
Kolmossarjalaisesta nuo lukemat tekee ainakin hyvin helpon ajettavan, ero vakioon on iso. Nelosessa isomman painon takia vaikutus lie vähän miedompi. Vakioahtimella se paras tai käyttökelpoisin voima on siellä jossain 2000-4000 kierroksen välillä, omalla tavallaan melko dieselmäinen veto. Matka-ajokulutuskaan ei ole kovin paha, talvirajoituksilla maantieajossa pääsee 7 litran pintaan ja allekin jos köröttelee jonon jatkona. Erikoismoottorin softa.
Comment
-
-
Ei ole tietääkseni penkitetty, joten arviosta on kyse. Olen kyllä halukas jonkun vanhan tai uuden asiakkaan kanssa penkityskeikkaan. On tuntuvasti enemmän kaikkea :)
Pitkittäiseen tapaa mennä noin 10g/s enemmän ilmaa (210 vs 200) kuin poikittaiseen, vaikka perusmoottori on käytännössä sama.
Hinnoittelu minulla menee tarvittavan ohjelmointikaluston ja työmäärän mukaan. Alkupään TFSI ohjelmoituu edullisemmilla laitteilla kuin uudemmat niin olen hinnoitellut sen samaan kuin 1.8t:n.
Comment
Comment