Kumpis on suositeltavampi tapa noiden esikattien poistoon? Tuo DP:n katkaisu esikatin jälkeen vai yrittää jotenkin kikkailla rojut pois ilman että pääkatit ovat tukossa.
Kohtahan siis koko Suomi on katettu apujen suhteen :)
Täytyy nyt katella missä vaiheessa tuon lähtee sitten tekemään. Jos vaikka nuo määräaikaishuollot hoitais eka pois alta, nii ja jarrut kans ois hyvä uusii. Mutta tuo on varmaan seuraavana sitten listalla.
Hankala suositella tapaa. Se on kai kiinni siitä, kuinka helposti haluaa homman hoitaa. Katkaisulla pääsee tosi helposti poistamaan esikatin, mutta joutuu hitsailemaan.
Ilman katkaisua taas vie ehkä enemmän aikaa katin poistot, mutta ei tartte hitsailla.
On niitä joskus tullut tehtyä ihan vakioputkiinkin. Onnistuu se katkaisematta, mutta minun mielestä se on helpompi tehdä katkaisemalla. Eipähän ainakaan mene se puru pääkatteihin.
Kävin tänään poistamassa nuo esikattien sisukset. Ihme kyllä ei tullut mitään (uusia) vikakoodeja sen jälkeen kun sai paketin takas kasaan ja ajoin kotiin. Onko tuo ihan normaalia? Autossa kuitenkin on yhteensä 4 lambdaa.
Muuten on kokonaan vakio (toistaiseksi), ja äänet omasta mielestä ei muuttunut oikeastaan yhtään. Voin viellä ensiviikolla palata asiaan, kun on enemmän kilsoja takana. Meno ei ainakaan huomattavasti muuttunut persdynolla mitattuna.
Nyt kun on jo enemmän kilsoja takana, niin äänet ei omasta mielestä muuttunut juurikaan yhtään. Kulku puolella taas tuntuu että vastaisi hiukan nopeammin kaasun painalluksiin.
Comment