Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b5 1.8Tq -97 ahdot seilaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 b5 1.8Tq -97 ahdot seilaa

    Ei löytyny kunnollista vastausta ongelmaan.

    Auto omistuksessa viikon verran.

    k04 ahdin
    225 tt bypass
    voimaa.com lastu


    Alussa toimi niinkun pitääkin, mutta nyt:

    Täyskiihdytyksessä pomppaa ahdot 1,5bar ja rupee säkättää ja jä tärisemään.
    Matalemmilla kierroksilla kiihdytys: ahdot pomppii eestakasin ja nykii.

    Hitaasti poljin pohjaan 4k kierroksilla saattaa jäädä paineet sinne 1bar kieppeille niinku pitäskin.

    Muuten vajaalla kaasulla pysyttelee 0,5bar ja ei tapahtu nykimisiä eikä ahtoseilailuja.

    Vika alkoi siitä kun korjasin ahtovuodot.

    Onko lastu vaan niin kuraa mistä vois viat johtuu?
    Vai n75?
    Hukkaportin kello?

    Ei ole vielä päässy piuhan päähän auto jotta sais koodit selville..

    Edit: Ei vikakoodeja. N75:n toinen johto poikki liittimestä. Korjattu mutta silti vielä heittää paineita liian ylös.
    Viimeksi muokannut Jertsa; 7.7.2012, 14:55.

  • #2
    Onko lastu tarkoitettu K04selle vai vakio koneelle?
    Jos on tarkoitettu vakiolle, niin säädätä kone K04selle.

    Comment


    • #3
      Eikös nuo oo valmischippejä tiettyyn pakettiin.. Eli varmaan vakiohyrrälle.

      Pitää tässä lähiaikoina varata aika. Toivottavasti ongelma selviää.

      Comment


      • #4
        Alussa toimi niinkun pitääkin, mutta nyt:
        Eiköhän tuo rajaa jo lastun vaikutuksen pois.

        N75 vaihtoon, jos ei ole sen iästä tietoa.

        Comment


        • #5
          Entinen omistaja vaihtanu n75:n, pitää varmaan laittaa sitten tilaukseen.
          Samalla tilata tuo huohotin korjaussarja.

          Comment


          • #6
            "Vika alkoi siitä kun korjasin ahtovuodot"

            Omassa ahdot hummaili miten sattui ja meni tuon tuosta limp modeen kun vaihdoin K03sen tilalle K04sen. Mutta oli kyllä itselle tiedossa että softa PITÄÄ säätää kokoonpanon mukaan. Kannattaa varmaankin suuttimet vaihtaa samalla, että saa K04sesta kaikki irti.

            Hukkaportin kelloa löysäämällä varmasti saa ahdot käyttäytymään nätimmin mutta custom softa on paras vaihtoehto suuttimien kera.

            Comment


            • #7
              Minkä kokoiset suuttimet kannattaisi tuolle kokoonpanolle olla?

              Comment


              • #8
                N75:ssa oli ongelma. Nyt piikki 1,1 ja laskee 1,0.

                Comment


                • #9
                  Ja taas... vitosella ku 3k kierroksilla kaasu pohjaan, ni seilaa 0,8 - 1,2 välillä ja vähän aikaa ku seilaa ni sitte pomppaa 1,5 bar.. Missähän nyt? Ohjelma?

                  Comment

                  Working...
                  X