Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 B7 turbotus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Onhan ne ilma-vesi coolerit jo tuossa APR:n ~600hp remmisatsissa, joten turboilla rakenteluunkin ne olisi ehkäpä pakko laittaa.

    Comment


    • #62
      Lindgren vesku tt:ltä samaa mieltä jos kokeilis ilman coolereita, mutta saahan noita vesiputkia sweduista ja ite vielä siellä sopivasti töissä.
      Viimeksi muokannut 8866; 7.7.2012, 23:32. Perustelu: Välilyönnit

      Comment


      • #63
        Itse kyllä laittaisin moiseen muutenkin jotain ihan muuta kuin Holsettia, vaikka halpoja ovatkin.

        Comment


        • #64
          Alkuperäinen kirjoittaja repsa Näytä viesti
          mutta kun otetaan vielä huomioon että 4.2l kone imee 0,7 bar ahtopaineella ilmaa 7,14l/työtahti > tekee ~6000 rpm abt 714l/sek ilmaa niin tekisi mieli väittää ilman tarkempia selvittelyjä että se auton ilmastointikoneen hyötykäyttö moottorin imemän ilman jäähdyttämiseen on yhtä hyödyllistä kuin lisääntymisen kannalta on runkkaaminen.
          tuntuu kivalta ja näyttää hauskalta, mutta ei aiheuta pahemmin hyötyä lajin menestyksen kannalta.
          Off topic mutta tälle pitää antaa propsit. Repesin. :D

          Comment


          • #65
            Ei se kyllä ihan niin ole, että sylinteri on aina täynnä tai että ahtopaine toimisi suoraan täytöksen kertoimena. Tuo 7,14 litraa on siis ihan höpöhöpöä.

            Comment


            • #66
              Kiva kun joku kirjottaa välillä asiaakin, jos holset 221 ei hyvä, niin mikä sitten on?e E niitä hinnan perusteella valita.
              Viimeksi muokannut 8866; 7.7.2012, 23:34. Perustelu: Välilyönnit ja isot kirjaimet.

              Comment


              • #67
                Heh, toisaalta täytyy sanoa, että kukaan ei onneksi ole väittänytkään (edes minä), että kylmälaitoksen jäähdytysteho tuohon tarpeeseen riittäisi alkuperäisillä osilla. Eli runkkaamiseksi menee, joten asia kannattaa unohtaa.. =)

                Comment


                • #68
                  Jospa palattaisiin taas aiheeseen, ne vesicoolerit on tilattu. Ei sotketa sitä ilmastointia siihen nyt, ehkä asia muhii ehkä ei. Turbo ehdotuksia 600-1000 hv.
                  Viimeksi muokannut 8866; 7.7.2012, 23:34. Perustelu: Välilyönnit ja isot kirjaimet.

                  Comment


                  • #69
                    Mielenkiinnolla tätä ketjua on seurattava, jos turbojen asennus onnistunee :)

                    Comment


                    • #70
                      Alkuperäinen kirjoittaja repsa Näytä viesti
                      ylläpito voisi raksia nää e85 kommentit ja tämän kanssa täältä, kun ei sillä ole oikeasti korrelaatiota nykyautojen pussitestien läpimenon kanssa, tietämättömät vaan hämmentävät turhan takia muita.
                      Mitä tällä tarkoitetaan, mulla meni hieman ohi tää kommentti..?

                      Alkuperäiseen aiheeseen sen verran, että voihan siihen jonkin muunkin remmisatsin laittaa, kuin tuon APR:n.. Hankkii vaikka jonkin prochargerin ahtimen, etsii työtä vailla olevan mekaniikkasuunnittelijan ja vähän hulluutta, niin alkaa syntyy.
                      Viimeksi muokannut kenax; 13.7.2012, 09:33.

                      Comment


                      • #71
                        Nyt taas kartotettu lisää,ahtimet olis garrett 2871r,mitä mieltä viisaat? Ja auto tullee toimimaan e85:lla
                        Viimeksi muokannut mika.oksanen1; 16.7.2012, 19:21.

                        Comment


                        • #72
                          Sitä, että tarvii uudet bensavehkeet, jos meinaat paljon yli 600hv ottaa e85:lla.

                          Comment


                          • #73
                            Lainaus:
                            ylläpito voisi raksia nää e85 kommentit ja tämän kanssa täältä, kun ei sillä ole oikeasti korrelaatiota nykyautojen pussitestien läpimenon kanssa, tietämättömät vaan hämmentävät turhan takia muita.

                            Mitä tällä tarkoitetaan, mulla meni hieman ohi tää kommentti..?

                            Alkuperäiseen aiheeseen sen verran, että voihan siihen jonkin muunkin remmisatsin laittaa, kuin tuon APR:n.. Hankkii vaikka jonkin prochargerin ahtimen, etsii työtä vailla olevan mekaniikkasuunnittelijan ja vähän hulluutta, niin alkaa syntyy.
                            no, siis. Tämähän pitäisi siis taiteen sääntöjen nimissä muutoskatsastaa sitten tälle ahdinsarjalla ja muilla osilla mitä sinne ikinä ripotellaankaan.

                            Vaatii siis ns. pussitestin hyväksyntää varten.

                            Käytönaikaiseen katsastukseen, ns. leimamittaus, simppeli co,hc,o2,lambda jne niin silloin harkita huijausta jos ei muuten saa leimattua ja käyttää e85 polttoaineena.

                            Comment


                            • #74
                              Jokos tälle alkaa resepti olemaan valmis?

                              Comment


                              • #75
                                APR remmisatsille saatiin muutma viikko sitten TUV lappu. Odotellaan vielä viimesiä paperitöitä valmistuvaksi.

                                Comment


                                • #76
                                  Onnistuihkohan turbotus tälläsellä ns. remote turbolla? Ei ihan jokapaikassa tälläseen törmää :)

                                  Comment


                                  • #77
                                    Paitsi jenkeissä...

                                    Comment


                                    • #78
                                      E60 M5 turbotus on monesti toteutettu juuri "taka-akseliahtimella"

                                      Comment


                                        #79
                                        Jenkeissä ja Euroopassakin on kiihdytysosastolla näkynyt "takakontti" asennuksia.
                                        Ja onhan Suomessakin eräs vihainen Mosse toteutettu ahtimella auton takaosassa, ja kulkeekin vielä alle kymppejä.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Kaippa se on tyydyttävä siihen APR:n remmiin,ei riitä aika eikä into

                                          Comment


                                          • #81
                                            Onhan tietenkin sitten vielä olemassa tämä MRC: ja TTS Performancen yhdessä luoma remmi-kitti:
                                            http://www.mrctuning.com/index.php?o...emid=59#engine

                                            Ja videota:
                                            [ame="http://vimeo.com/35332260"]http://vimeo.com/35332260[/ame]

                                            Comment


                                            • #82
                                              Hieno video!! Näitä ei pitäs kyllä katsoa...

                                              Comment

                                              Working...