Onhan ne ilma-vesi coolerit jo tuossa APR:n ~600hp remmisatsissa, joten turboilla rakenteluunkin ne olisi ehkäpä pakko laittaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
RS4 B7 turbotus
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja repsa Näytä viestimutta kun otetaan vielä huomioon että 4.2l kone imee 0,7 bar ahtopaineella ilmaa 7,14l/työtahti > tekee ~6000 rpm abt 714l/sek ilmaa niin tekisi mieli väittää ilman tarkempia selvittelyjä että se auton ilmastointikoneen hyötykäyttö moottorin imemän ilman jäähdyttämiseen on yhtä hyödyllistä kuin lisääntymisen kannalta on runkkaaminen.
tuntuu kivalta ja näyttää hauskalta, mutta ei aiheuta pahemmin hyötyä lajin menestyksen kannalta.
Comment
-
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja repsa Näytä viestiylläpito voisi raksia nää e85 kommentit ja tämän kanssa täältä, kun ei sillä ole oikeasti korrelaatiota nykyautojen pussitestien läpimenon kanssa, tietämättömät vaan hämmentävät turhan takia muita.
Alkuperäiseen aiheeseen sen verran, että voihan siihen jonkin muunkin remmisatsin laittaa, kuin tuon APR:n.. Hankkii vaikka jonkin prochargerin ahtimen, etsii työtä vailla olevan mekaniikkasuunnittelijan ja vähän hulluutta, niin alkaa syntyy.Viimeksi muokannut kenax; 13.7.2012, 09:33.
Comment
-
Nyt taas kartotettu lisää,ahtimet olis garrett 2871r,mitä mieltä viisaat? Ja auto tullee toimimaan e85:llaViimeksi muokannut mika.oksanen1; 16.7.2012, 19:21.
Comment
-
-
Lainaus:
ylläpito voisi raksia nää e85 kommentit ja tämän kanssa täältä, kun ei sillä ole oikeasti korrelaatiota nykyautojen pussitestien läpimenon kanssa, tietämättömät vaan hämmentävät turhan takia muita.
Mitä tällä tarkoitetaan, mulla meni hieman ohi tää kommentti..?
Alkuperäiseen aiheeseen sen verran, että voihan siihen jonkin muunkin remmisatsin laittaa, kuin tuon APR:n.. Hankkii vaikka jonkin prochargerin ahtimen, etsii työtä vailla olevan mekaniikkasuunnittelijan ja vähän hulluutta, niin alkaa syntyy.
Vaatii siis ns. pussitestin hyväksyntää varten.
Käytönaikaiseen katsastukseen, ns. leimamittaus, simppeli co,hc,o2,lambda jne niin silloin harkita huijausta jos ei muuten saa leimattua ja käyttää e85 polttoaineena.
Comment
-
APR remmisatsille saatiin muutma viikko sitten TUV lappu. Odotellaan vielä viimesiä paperitöitä valmistuvaksi.
Comment
-
Onnistuihkohan turbotus tälläsellä ns. remote turbolla? Ei ihan jokapaikassa tälläseen törmää :)
Comment
-
Vieras
Jenkeissä ja Euroopassakin on kiihdytysosastolla näkynyt "takakontti" asennuksia.
Ja onhan Suomessakin eräs vihainen Mosse toteutettu ahtimella auton takaosassa, ja kulkeekin vielä alle kymppejä.
Comment
-
-
Onhan tietenkin sitten vielä olemassa tämä MRC: ja TTS Performancen yhdessä luoma remmi-kitti:
http://www.mrctuning.com/index.php?o...emid=59#engine
Ja videota:
[ame="http://vimeo.com/35332260"]http://vimeo.com/35332260[/ame]
Comment
Comment