Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.7 biturbon tehot vakio/viri?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Nuo lukemat pelkän softan vaihdolla?

Comment

On erittäin mahdollinen, omasta mitattiin kuumana päivänä muistaakseni 245g/s ilmamassa eli n.306 hp.
      Nyttemmin tuntuu vetävän paljon paremmin kun ahtovuotokin tuli korjattua.

Comment

Kyllä pelkällä softalla, tulpat piti tosin laittaa RS2 malliset, muuten orkkis osissa. :)

Comment

Voin allekirjoittaa kaikki kommentit Risan ylläpidon kalleudesta myös omasta puolesta. Mulla meni parhaana kuukautena 5 numeroinen luku auton ylläpitoon ja eka numero ei alkanyt edes ykkösellä. Tosin silloin ostin tuohon uuden moottorinkin. Vaikka mulla on pelit ja vehkeet omasta puolesta niin kaikki olen joutunut teettämään, johtuen kroonisesta aikapulasta. Itseasiassa auto on ollut suurimman osan muualla kuin minulla tallissa. Jos joku haluaa Risan ostaa niin osta paras hintaan katsomatta. Hinta ei tosin kerro kaikkea eli paneudu huolella autoon tehtyihin remontteihin documenttien kanssa. Siinä oikeasti säästää paljon. Sama pätee Ronsuun.

Muutoinhan auto on mitä maukkain laite, mutta älkää edes haaveilko noita ns. normikäyttöön.

Comment

Kyllä se Risa ja Ronsu menee normikäytössäkin kun siihen on ensin sijoittanut sen normaalin harrastelukeman :D

Comment

Minulla ei ole varaa ostaa harrasteautoa joten RiSa on ihan jokapäiväisessä käytössä. Onhan sillä paljon mukavampi ajella kun katella tallissa.

Comment

Kannattaa ottaa huomioon, että harvempi pistää palikkaa uudeks tuolla volyymilla mitä Jari. Normaali -tai vähän normaalia parempituloiset ihmiset vaan tyytyvät siihen, että nyt jossain vähän kolisee. Tai sitten ajaa vian ulos ja korjaa sitten kun on pakko ja vaihtavat sitten moottorin kun vanha leikkaa kiinni.

Comment

Working...
                X