Tere,
Vakio 2.7 230hp versiohan ahtaa palttiarallaa 0.45bar? olenko oikeassa? ja kiihtyy tiptronicilla n.8-8,5 sec 0-100km/h jos käsikellolla ottaa aikaa?
Kiihdytyksen aikana alkaa ahdot putoamaan n.4000rpm kohdalta tasaisesti 0.2bar tienoille? vai?
Veto on koko kierrosalueen läpi mukavan tasaista. Omistan siis mitä ilmeisemmin vakio vehkeen?
No onkelma onkin se että kävin voimaa.com toimipisteessä hakemassa lisätehoja 500egulla, olis pitäny nostaa ahtoja 0.7bar:iin mutta eipä ainakaan perstuntumalla mitään tapahtunu. Löysin 2 rikkinäistä bypassiä jotka on nyt uudet, ei isommin muutoksia.
vikakoodi ennen ja jälkeen softan, lambda internal resistance too high, poistuu usein itsestään, ei näy kulutuksessa eikä tunnu ajossa mitään eroa. yhden kerran on tullut joku negative differential pressure, mutta nollauksen jälkeen ei ole tullut uudestaan.
Nyt haen autoveljien mielipiteitä, hakisko alk.peräisen softan ja rahat takas. vai alkasko etsiin vikoja omasta autosta?
Kiitos
Vakio 2.7 230hp versiohan ahtaa palttiarallaa 0.45bar? olenko oikeassa? ja kiihtyy tiptronicilla n.8-8,5 sec 0-100km/h jos käsikellolla ottaa aikaa?
Kiihdytyksen aikana alkaa ahdot putoamaan n.4000rpm kohdalta tasaisesti 0.2bar tienoille? vai?
Veto on koko kierrosalueen läpi mukavan tasaista. Omistan siis mitä ilmeisemmin vakio vehkeen?
No onkelma onkin se että kävin voimaa.com toimipisteessä hakemassa lisätehoja 500egulla, olis pitäny nostaa ahtoja 0.7bar:iin mutta eipä ainakaan perstuntumalla mitään tapahtunu. Löysin 2 rikkinäistä bypassiä jotka on nyt uudet, ei isommin muutoksia.
vikakoodi ennen ja jälkeen softan, lambda internal resistance too high, poistuu usein itsestään, ei näy kulutuksessa eikä tunnu ajossa mitään eroa. yhden kerran on tullut joku negative differential pressure, mutta nollauksen jälkeen ei ole tullut uudestaan.
Nyt haen autoveljien mielipiteitä, hakisko alk.peräisen softan ja rahat takas. vai alkasko etsiin vikoja omasta autosta?
Kiitos
Comment