Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ahtopaineitten seilaaminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ahtopaineitten seilaaminen

    A4 1,8T -02.Ahtopaineet alkaa seilaamaan täyskaasulla 1,0-0,5 väliä ja sit tippuu o,3:een.Harisen ohjelma.vikamuisti tyhjä
    N75,bypass ja maffi vaihdettu
    Viimeksi muokannut arppa74; 3.5.2012, 18:31.

    #2
    Vähä tuo tekstin ulosanti sais olla järkevämpää niin ymmärtäiskin paremmin.

    Onko ohjelma vasta laitettu vai toiminut aikaisemmin? Onko oikea N75 vai bleederi jota Harinen yleensä käyttää.

    Comment


      #3
      Oletko katsonut ahtopaineen mistä? Eli ulkopuolisella mittarilla vai jollain lukijalla? Onko ahtovuodot tarkistettu? Ahdinta tarkastettu? Oliko tässä uudenmassa niin, että "tarkkailee" pyydettyä ja saavutettua ahtopainetta varma kyllä en ole?

      Comment


      • #4
        Auto on veljen ja se on alusta asti puottannut paineet o,3.Harisen ohjelma ollut valmiina.joku paja Helsingissä vaihtannut ton N75,bypassin ja uuden Turbon.Oli menny öljynsuodatin tukkoon ja turbo rikki
        Ennen maffin vaihtoa tippu paineet heti ja vaihdon jälkeen alko seilaamaan eka ja sit jää sinne 0,3:een
        Ahtopainemittari on autossa

        Comment


          #5
          Ahtoputkiston koeponnistus ens alkuun. Onko kaasuläppää sopeutettu?

          Comment


          • #6
            pitäis olla kaasuläppä sopeutettu.kysyin autosta tarkemmin ja veli sanoi että ahtopaineet palautuu takais kun sammuttaa ja odottaa n.5 min.sit ahtaa taas normaalisti

            Comment


              #7
              Eli auto menee vikatilaan. Tehkää se painetesti nyt ihan esimmäisenä kuten on mainittu jo moneen kertaan. Haku auttaa myös.

              Comment


              • #8
                ok.täytyypi tehdä se testi

                Comment


                • #9
                  Kertokaapas viisaammat että tarviaako tuosta 1.8t tuota painetestiä tehdessä irrottaa/tukkia mitän?

                  Niin ja voiko maffin liittimen ottaa irti ja laittaa takaisin ilman että tulee vikakoodeja taitarvitsee konffata mitään?
                  Viimeksi muokannut migemasa; 4.5.2012, 18:17.

                  Comment


                    #10
                    Jotkut tukkivat huohottimen mutta itse en ole koskaan niin tehnyt. Tuleepahan samalla huomattua mahdolliset haperot huohottimen letkut mitkä olisi muutenkin ollut kohta vaihtokunnossa.

                    Auto käynnissä jos maffin liittimen käytät irti niin tulee vikakoodi muistiin.

                    Comment


                    • #11
                      Missähän mahtaa olla tuo huohotusventtiili?

                      Comment


                      • #12
                        Voisikohan joku kertoa, että tehdessäni tuota painetestiä niin ei pysynyt ilmat yhtään sisällä suhisi heti pois kun laskin sisälle? Tuntuu suhisevan jossain siinä turbon tienoilla. Täytyykö tuo n75 ottaa irti sitä testiä tehdessä? Ja tuo pannukakku venttiili postettu ja reikä tukittu ennen testiä.

                        Osaisikohan joku kertoa, että mistä johtuu kun kiihdyttää esim. kolmosella niin vetää hyvin tuonne melkeen 5k asti ilman ongelmia paitsi kylmänä sellaista kummallista nykimsitä aivan kuin pätkisi vetoa aavistuksen. Kuitenkin tuon 5000 kierroksen jälkeen täyskaasulla kiihdyttäessä ahtopainemittari näyttää että paineet putoaa tuolta 1.4 bar tuonne 0.5bar ja kun käy tuolla alhaalla ja kun pitää kaasupoljinta pohjassa niin pomppaavat heti takasin tuonne 1.4bar.

                        Auton spekseistä sen verran, että ahtimena k-04, putkisto 3", MTM-lastu.

                        Comment


                          #13
                          Ei tarvitse ottaa. Mistä tuota painetta sinne työnnät edes?

                          Comment


                          • #14
                            Tuosta heti maffin jälkeen mikä lähtee se imuletku turbolle.

                            Comment


                            • #15
                              Auttakaapas nyt hieman.

                              Eli tein tuon painetestin ei pysy ilmat sisällä ja sitten otin tuosta ic imusarjaan menevän letkun irti imukaulalta ja tukin sen eikä edelleenkään pysy paineet sisällä. Öljypohjasta kuuluu vain tasainen ruplatus.

                              Eli tarvitseeko vielä jostain purkaa jotakin/tukkia kun tuo pannukakku venttiili?

                              Comment


                              • #16
                                Alkuperäinen kirjoittaja migemasa Näytä viesti
                                Auttakaapas nyt hieman.

                                Eli tein tuon painetestin ei pysy ilmat sisällä ja sitten otin tuosta ic imusarjaan menevän letkun irti imukaulalta ja tukin sen eikä edelleenkään pysy paineet sisällä. Öljypohjasta kuuluu vain tasainen ruplatus.

                                Eli tarvitseeko vielä jostain purkaa jotakin/tukkia kun tuo pannukakku venttiili?
                                Täällä kans tehty just tuolleen ja sama ongelma???

                                Comment

                                Working...
                                X