Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
A4 1,8T -02.Ahtopaineet alkaa seilaamaan täyskaasulla 1,0-0,5 väliä ja sit tippuu o,3:een.Harisen ohjelma.vikamuisti tyhjä
N75,bypass ja maffi vaihdettu
Oletko katsonut ahtopaineen mistä? Eli ulkopuolisella mittarilla vai jollain lukijalla? Onko ahtovuodot tarkistettu? Ahdinta tarkastettu? Oliko tässä uudenmassa niin, että "tarkkailee" pyydettyä ja saavutettua ahtopainetta varma kyllä en ole?
Auto on veljen ja se on alusta asti puottannut paineet o,3.Harisen ohjelma ollut valmiina.joku paja Helsingissä vaihtannut ton N75,bypassin ja uuden Turbon.Oli menny öljynsuodatin tukkoon ja turbo rikki
Ennen maffin vaihtoa tippu paineet heti ja vaihdon jälkeen alko seilaamaan eka ja sit jää sinne 0,3:een
Ahtopainemittari on autossa
pitäis olla kaasuläppä sopeutettu.kysyin autosta tarkemmin ja veli sanoi että ahtopaineet palautuu takais kun sammuttaa ja odottaa n.5 min.sit ahtaa taas normaalisti
Jotkut tukkivat huohottimen mutta itse en ole koskaan niin tehnyt. Tuleepahan samalla huomattua mahdolliset haperot huohottimen letkut mitkä olisi muutenkin ollut kohta vaihtokunnossa.
Auto käynnissä jos maffin liittimen käytät irti niin tulee vikakoodi muistiin.
Voisikohan joku kertoa, että tehdessäni tuota painetestiä niin ei pysynyt ilmat yhtään sisällä suhisi heti pois kun laskin sisälle? Tuntuu suhisevan jossain siinä turbon tienoilla. Täytyykö tuo n75 ottaa irti sitä testiä tehdessä? Ja tuo pannukakku venttiili postettu ja reikä tukittu ennen testiä.
Osaisikohan joku kertoa, että mistä johtuu kun kiihdyttää esim. kolmosella niin vetää hyvin tuonne melkeen 5k asti ilman ongelmia paitsi kylmänä sellaista kummallista nykimsitä aivan kuin pätkisi vetoa aavistuksen. Kuitenkin tuon 5000 kierroksen jälkeen täyskaasulla kiihdyttäessä ahtopainemittari näyttää että paineet putoaa tuolta 1.4 bar tuonne 0.5bar ja kun käy tuolla alhaalla ja kun pitää kaasupoljinta pohjassa niin pomppaavat heti takasin tuonne 1.4bar.
Auton spekseistä sen verran, että ahtimena k-04, putkisto 3", MTM-lastu.
Eli tein tuon painetestin ei pysy ilmat sisällä ja sitten otin tuosta ic imusarjaan menevän letkun irti imukaulalta ja tukin sen eikä edelleenkään pysy paineet sisällä. Öljypohjasta kuuluu vain tasainen ruplatus.
Eli tarvitseeko vielä jostain purkaa jotakin/tukkia kun tuo pannukakku venttiili?
Eli tein tuon painetestin ei pysy ilmat sisällä ja sitten otin tuosta ic imusarjaan menevän letkun irti imukaulalta ja tukin sen eikä edelleenkään pysy paineet sisällä. Öljypohjasta kuuluu vain tasainen ruplatus.
Eli tarvitseeko vielä jostain purkaa jotakin/tukkia kun tuo pannukakku venttiili?
Täällä kans tehty just tuolleen ja sama ongelma???
Comment