Tietäiskö joku missä vika kun kierroksia n. 2500 tai reilu 3000 niin kuuluu ulahdus/ujellus.. Aluksi luulin että kuluneet renkaathan ne vaan urilla ujeltaa mutta kun rupes vaan ääni ajan myötä kovenee nii alko epäilyttää... Voisko olla joku turbon laakeri vai mikä??? Niin ja kylmänä kun lähtee ajelee niin jossain 2600 kiekan paikkeilla nykäsee aika rajusti siis meno tökkää.. muuten pelaa ihan oikein ja ahdotkin tuntus olevan kohallaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 1.8T ujeltaa...??
Collapse
X
-
kuratiAvainsanat: Ei mitään
-
kurati
-
kurati
joo eli se tapahtuu nimenomaan kierrosten takia.. siinä 2500 ja päälle 3000 ulahtaa. Ääni vaan on juuri sama kun renkaat kävisivät urilla ja ääni kuuluu koneesta/turbosta.. Itsekkin kyllä epäilen tuota turboa joten meinasin ottaa sen irti ja huollattaa ettei särkys enää enempää jos vika nyt siinä sattuu olemaan. kyselin vaan jos jollaki vastaavia ongelmia ollu tai vaan pelkkää tietoa.
Comment
-
kurati
Varmaan sama homma kun mulla kans kylmänä kuuluu paljo selvemmin mut kun kone lämpiää niin ei enää kuulu niinkään.. Onkohan koneelle tai yleensäkin kovin vaarallista???
Comment
-
PS-P
Sama ongelma mulla. Ääni kuulu vain pakkasilla kun kone on kylmä. Vika/ominaisuus ei korjaantunut ainakaan jakopään rempalla eikä hihnojen vaihdolla.
Comment
-
kurati
En kyllä itekkää usko että jakohihna voi olla kun on itellekki pari kuukautta sitten tehty jakoremppa...
Comment
-
-
kurati
en tiedä itse mikä hihna siellä on kun ostin auton juuri ennen kun jakohihna oli vaihdettu.. ja kuitit löyty että on vaihdettu. ihmettelen vaan miten se ääni rupes kuulumaan vasta nyt kun onhan siitä hihnan vaihdosta jo joku 2-3 kuukautta..
Comment
-
kurati
pitää kyllä tarkastaa toi moniurahihnan kiristin ettei vaan se pidä sitä ulinaa mutta aika jännä että ulisee vaan noilla tietyillä kirroksilla... Onko muuten miten hankala vaihtaa??? tarkotan siis että kannattaako ite edes yrittää vai viedäkö suoraan huoltoon??
Comment
-
Kyllä sen moniurankiristimen saa itse pois ja vaikka väli on ahdas niin pienellä ähräyksellä onnistuu. Toki se on 4 pultilla kiinni ja vaikeinta on saada kiristin lukittua löysälle.
Jos uskaltaa niin sitä laakeria voi testailla siten että kaveri polkee kaasua ja itte säätää sen kiristimen kireyttä (laakerin kuormaa) isolla avaimella.
Ps. Varaa jo valmiiksi magneetti ja joku varsi mitä käyttäen on hyvä onkia tippuneita osia pohjapanssarin päältä :-)
Comment
-
kurati
Kiitoksia vinkeistä... Pitää ruveta hommaamaan toi hihna ja kiristin... ja toivoa että toi ulina häviäis...[/img]
Comment
Comment