Onko kukaan ahtanut sellaisenaan tuollaista? Mistä hajosi? Miksi?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
NG/NF/AAR -koneen ahtaminen
Collapse
X
-
Eikö norjanvahvistuksella ollu joku vaparivitonen suoraan ahdettuna joskus vuosituhannen alkupuoliskolla. Ei muistaakseni kovinkaan kauaa kestäny nipussa. Toki voi olla että väärinkäytöllä menny hajalle.
edit: ja vaparin "2-kurkkuinen" kaasuläppä kans aiheutti metkoja ongelmia, kun auto siirtyi alipaineelta ylipaineen puolella.
-
Jos oikein muistelen niin norjan NG/AAR:ssä taisi juurikin kanki taipua mutkalle. Toisessa koneessa irtosi männän öljysuutin kun mylly oli vielä ilman tekohengitystä.
Ehkäpä ahtomallin veivit sinne kannattaa vaihtaa, jos alkuperäisillä männillä mennään niin miulla olisi hyllyssä n. 20tkm ajetut 82.5mm männät joutilaana.
Comment
Comment