Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

NG/NF/AAR -koneen ahtaminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • NG/NF/AAR -koneen ahtaminen

    Onko kukaan ahtanut sellaisenaan tuollaista? Mistä hajosi? Miksi?

  • #2
    Eikö norjanvahvistuksella ollu joku vaparivitonen suoraan ahdettuna joskus vuosituhannen alkupuoliskolla. Ei muistaakseni kovinkaan kauaa kestäny nipussa. Toki voi olla että väärinkäytöllä menny hajalle.

    edit: ja vaparin "2-kurkkuinen" kaasuläppä kans aiheutti metkoja ongelmia, kun auto siirtyi alipaineelta ylipaineen puolella.

    Comment


    • #3
      Kiertokanget aikasta ohkaset,ahtoja ei kannata hirveesti käyttää.

      Comment


      • #4
        Toki voi olla että väärinkäytöllä menny hajalle.
        No Kimmon tapauksessa tuskin väärinkäyttöä. Että katkaistaanpas legendoilta siivet. :-)

        Comment


        • #5
          Turbovitosen kankia on käytettynä liikenteessä varsin kivasti, eikä maksa ns. mitään. Toki jos tavoite on vaan tuupata solmu kylkeen konetta avaamatta..

          Comment


          • #6
            Jos oikein muistelen niin norjan NG/AAR:ssä taisi juurikin kanki taipua mutkalle. Toisessa koneessa irtosi männän öljysuutin kun mylly oli vielä ilman tekohengitystä.

            Ehkäpä ahtomallin veivit sinne kannattaa vaihtaa, jos alkuperäisillä männillä mennään niin miulla olisi hyllyssä n. 20tkm ajetut 82.5mm männät joutilaana.

            Comment


            • #7
              Lukeekos niissä KS, Mahle vai Nüral?

              Tämä suunnitelma on kyllä tällä hetkellä taka-alalla.

              Comment


              • #8
                KK laakeri kaulat eri paksuiset vapari vs turbo.

                turbon alakerta löytyy,jos tarvetta, yv:llä tavoittaa

                Mahlet hyvät,nuralit paskaa,ks ei tietoa

                Comment


                • #9
                  20v ahtomallin veivejä jostain syystä notkuu hyllyissä ja nehän sinne sopisi senkun laittaa.

                  TDI-lohko kiinnostaa tällä hetkellä enemmän kuin turbon alakerta :)
                  Ostin jo yhden, mutta se oli ehtinyt ruostua huonoksi säilytyksessä.

                  Comment


                  • #10
                    yritän muistaa tarkastaa ruokatunnilla tdi lohkon kunnon.

                    Comment

                    Working...
                    X