Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

N75 swappi eboost2 controlleriin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • N75 swappi eboost2 controlleriin

    Onko kenelläkään kokemusta moisesta swapista?
    Tarjolla olis suht passeli laitos jolla kykenee rajaamaan paineita joka vaihteellekkin erikseen jne...

    Keskustelua kaipais asiasta, miten vaikuttaa ohjelmointiin? Tartteeko tommosen asentamiseen jälkeen käydä säätää käppyröitä kohdilleen tai jotain?

    Jos jollain kokemusta kyseisestä laitteesta (tai vastaavasta) niin tänne jutustelua kiitos!

  • #2
    Ei kokemusta linkin laitteesta, mutta nämä motronicit vähän nihkeitä "väärien" ahtopaineen säätimien kanssa. Sanoisin että tuota ei toinna laittaa kuin aftermarket ecun kanssa audiin. En oikeen keksi mitään hyötyäkään vakio/lastutettuun laitteeseen.

    Comment


    • #3
      Kaikki siis on tätä mieltä? Saako täs tronikis säädettyä sit paineita pykäläkohtaisesti???

      Comment


      • #4
        Kysytään ensin että miksi paineita pitäisi ko. laitteessa vaihdekohtaisesti säätää?

        Comment


        • #5
          Sutii? Pito olis kivaa pikkupykälillä :)

          Comment


          • #6
            Kyllä vaijerikaasuisenkin alkuperäinen ecu ottaa kantaa PID-ahtosäätimen parametreissaan vaihteeseen. Sähkökaasuisessa on sitten ihan suoraan esim vaihdekohtainen väännön rajoitus.

            Eri juttu on sitten se mistä löytyy säätäjä joka hieroo kaikki moiset hienoudet vimpan päälle ja vielä säädölle maksajakin.

            Jokainen tekee autolleen mitä tykkää, mutta oma mielipiteeni on että tuossa menetetään yksi merkittävä motronicin turvaominaisuus, jos se ei tahtoessaan saa ahtoja laskettua.

            Comment


            • #7
              Kiitoksia tästä, ei muuta ku sit menkää vaki kilkkeillä!!!

              Comment


              • #8
                Sutii? Pito olis kivaa pikkupykälillä :)
                Joko on liian vähän vetäviä pyöriä tehoon nähden tai sitten on talviolosuhteet?

                Comment


                • #9
                  Olosuhteita on aina hyvä syyttää kaikesta...

                  Comment


                  • #10
                    Vetäviä liian vähän :D

                    Comment

                    Working...
                    X