Tässä Revon APR-lastutuksen jälkeen on ilmennyt jatkuvana seuraavaa oiretta AEB-1.8T:ssä:
Ahtopaineet heittelee täyskiihdytyksessä 0.9 ja 1.2 välillä, tuntuu myös persdynossa. Sitten kun hetkeksi himmaa ja lyö lusikan pohjaan, nousee paineet "vain" 0.8 kieppeille, silloin ei pahasti heilu.
Lisäksi käynnistyksen yhteydessä kierrokset heittelee, tasaantuu kuitenkin nopeasti. MAF rikki/likainen?
Ajo nykivää, johtuu kuulemma kaasuläppäkeksinnön rikkinäisyydestä/likaisuudesta.
Johtuuko tuo ensiksi mainitsemani ilmiö kahdesta jälkimmäisestä? Putsaus molempien osalta on ajatuksissa toteuttaa piakkoin, onnistuuko ilman vakkomiohjelmaa kaapeleineen?
Ahtopaineet heittelee täyskiihdytyksessä 0.9 ja 1.2 välillä, tuntuu myös persdynossa. Sitten kun hetkeksi himmaa ja lyö lusikan pohjaan, nousee paineet "vain" 0.8 kieppeille, silloin ei pahasti heilu.
Lisäksi käynnistyksen yhteydessä kierrokset heittelee, tasaantuu kuitenkin nopeasti. MAF rikki/likainen?
Ajo nykivää, johtuu kuulemma kaasuläppäkeksinnön rikkinäisyydestä/likaisuudesta.
Johtuuko tuo ensiksi mainitsemani ilmiö kahdesta jälkimmäisestä? Putsaus molempien osalta on ajatuksissa toteuttaa piakkoin, onnistuuko ilman vakkomiohjelmaa kaapeleineen?
Comment