Audi ollut nyt viikon verran omassa käytössä. Katselin viime viikolla ostaessani autoa että ahtaa melko vähän ja ahdot "seilaa".
Autoon laitettu:
-Isompi turbo ( kkk k04)
-Bsr:n lastu
-Dump valve
-Kartio suodatin (vapari)
-Iso cooleri (irroitettu talveksi)
Eli suhinaa autosta kyllä kuuluu mutta ei se kyllä liiku niinku pitäs..
Tehoa edellisen omistajan mukaan n.210hp
No. Itsellä oli vuosi sitten samalla moottorilla oleva passatti joka oli vakio ja ahtoi tuon 0.6bar
Tämä ahtaa 0.5bar-0.8bar, Itse olen käsittänyt että lastutettuna ahtopaineet pitäisi liikkua n. 1-1.1 bar ja tasata ahdot n. 0.9bar.
Auto nykii kaasua painatessa usein tai booaa täys kaasukiihdytyksessä joskus. Useimmiten auto ahtaa sen 0.5-0.6 bar joskus oikealla vaihteella ja oikeassa paikassa voi nousta 0.8bariin
Mistä lähtä selvittää vikaa..?
Tänään puhdistettu maf
kiristetty ahtoletkujen/putkien klemmarit
Tarkistettu että N75 venttiili naksuu (12v syötettiin napoihin)
Siitä linkki ahtopaine seilailuun ->http://s1230.photobucket.com/albums/...5-14-38-54.mp4
Olisin kiitollinen jos saisin asiallisia neuvoja mitä kannattaa lisätä/poistaa/korjata, että saataisiin auto toiminta kuntoon.
Autoon laitettu:
-Isompi turbo ( kkk k04)
-Bsr:n lastu
-Dump valve
-Kartio suodatin (vapari)
-Iso cooleri (irroitettu talveksi)
Eli suhinaa autosta kyllä kuuluu mutta ei se kyllä liiku niinku pitäs..
Tehoa edellisen omistajan mukaan n.210hp
No. Itsellä oli vuosi sitten samalla moottorilla oleva passatti joka oli vakio ja ahtoi tuon 0.6bar
Tämä ahtaa 0.5bar-0.8bar, Itse olen käsittänyt että lastutettuna ahtopaineet pitäisi liikkua n. 1-1.1 bar ja tasata ahdot n. 0.9bar.
Auto nykii kaasua painatessa usein tai booaa täys kaasukiihdytyksessä joskus. Useimmiten auto ahtaa sen 0.5-0.6 bar joskus oikealla vaihteella ja oikeassa paikassa voi nousta 0.8bariin
Mistä lähtä selvittää vikaa..?
Tänään puhdistettu maf
kiristetty ahtoletkujen/putkien klemmarit
Tarkistettu että N75 venttiili naksuu (12v syötettiin napoihin)
Siitä linkki ahtopaine seilailuun ->http://s1230.photobucket.com/albums/...5-14-38-54.mp4
Olisin kiitollinen jos saisin asiallisia neuvoja mitä kannattaa lisätä/poistaa/korjata, että saataisiin auto toiminta kuntoon.
Comment